Aerocombish: Bra att mästaren vet

Tack för övrigt!
pendulum: Tack så mycket Pend! Jag har köpt den ifrån en firma som är belägen i Skottland/England, deras hemsida är
www.undergroundgraphics.com väldigt smidiga att ha att göra med! Skit bra service och allt!
Saab_Robin: Gött
mrfjonsson: Ja jag hade inte sagt nej till det i min just nu... Men får nog bli svarta senare när jag har lite mer pengar. Tack!
Ponnie: Först och främst <3 på dig, ja det blir fan bra eller hur?

Får väl köra och visa upp den personligen sen i sommar du

Eller du kanske krigar i skogen då! höhö
Funk: Återigen är du helt uppåt!

Du taggar mig Funk!

Tack!
Alex: Tack Alex! Vill du ha något draperat är det bara att säga till, har kolfiberfilm så det blir över
Thunis: Tack! Faktum är nej, den är riktigt lätt att jobba med, bara man har värme samt många händer dvs en till person som kan hjälpa en så blir det bra! Visst övning ger färdighet, så vissa av delarna jag har draperat blir inte 100% men orkar verkligen inte slänga stora delar av vinylen bara för att det blir en liten del som inte ser bra ut! Det är för dyrt för det! Inget man riktigt ser ändå!
Mike: Glad att du tog dig tid Mike! Ja du ska göra mitt bästa! Men ut på vägarna kommer den snarast! Snön och grusen måste dock bort först

Och sen det med race, tror inte det du, i så fall så sitter jag hellre bredvid dig när du rattar ditt monster! Hoppas du gillar och svara på frågor, för jag är lite sugen på att göra något med min 2.0a senare sen

Och du är ju kunnig på det området!
-----
Inte så mycket händer för tillfället! Ligger lite lågt pga pengabrist, men har draperat lite smådelar invändigt som jag kommer ta kort på snart! Sen senare så ska man försöka pula in GPSen vilket kommer ta sin tid då man inte har koll på allt som behövs samt kan få tag i det!
Tills dess hoppas jag att ni som läser detta just nu får en fin dag! Ciaaaauo!
Tata!