3056
Sök

Inför: Barkarby-träff 17/4 kl. 20 *Team NS-Crew* #IKVÄLL#

bilder.ulfw.se
1 103 Inlägg
13 april 2010
NordstromJ skrev:
Källa på det, eller är ni meteorologer? big_smile

http://www.yr.no/place/Sweden/Stockholm … ekend.html

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"

1 224 Inlägg
13 april 2010
NordstromJ skrev:
Rååbert skrev:
Ett lågtryck med mer ihållande regn kommer in över landets södra hälft sent på lördag, det fortsätter ge regn och även blötsnö på söndag. Temperaturerna blir i allmänhet något lägre på dagarna eftersom molnen skymmer solen. Ruttet!

Mazda6sex skrev:
Fan då :p snöblandat ska det vara, man får hoppas det vänder smile

Ingen meteorolog tyvärr, men austronaut.. Duger det? tongue

http://freemeteo.com/default.asp?pid=23 … 0&la=5

i-vtec Do you?

1 772 Inlägg
13 april 2010
Mazda6sex skrev:
NordstromJ skrev:
Rååbert skrev:
Ett lågtryck med mer ihållande regn kommer in över landets södra hälft sent på lördag, det fortsätter ge regn och även blötsnö på söndag. Temperaturerna blir i allmänhet något lägre på dagarna eftersom molnen skymmer solen. Ruttet!

Mazda6sex skrev:
Fan då :p snöblandat ska det vara, man får hoppas det vänder smile

Ingen meteorolog tyvärr, men austronaut.. Duger det? tongue

http://freemeteo.com/default.asp?pid=23 … 0&la=5

Shit, det var extremt! smile

Ajfan, det ser ju inte lovande ut, kollar själv alltid på Smhi, och där ser det bättre ut.. Får hoppas på det bästa ivarjefall!

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
14 april 2010
Jag ska kolla med min bror som är meteorolog. Han brukar ha rätt 9 gånger av 10.

442 Inlägg
14 april 2010
Så länge man tänker positivt brukar det gå vägen. smile

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
14 april 2010
MiWi skrev:
Så länge man tänker positivt brukar det gå vägen. smile

1+

No Shame Racing Crew

1 309 Inlägg
14 april 2010
Enligt vaderkanalen.se och smhi så ska det bli enstaka regnskurar på lördag. MEN, de tror vi väll inte på? tongue

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
14 april 2010
det var ju ett jä'la snack om detta väder........regnar det så regnar det..............kommer bli bra oavsett

No Shame Racing Crew

1 309 Inlägg
14 april 2010
sebbe666 skrev:
det var ju ett jä'la snack om detta väder........regnar det så regnar det..............kommer bli bra oavsett

hehehhehe, absolut. de blir vad man gör de till tongue

German Engineering
9 083 Inlägg
14 april 2010
Trådstartare
Inte många dagar kvar big_smile

//CarpeDiem - Team NS-Crew wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

52 Inlägg
14 april 2010
CarpeDiem skrev:
Inte många dagar kvar big_smile

//CarpeDiem - Team NS-Crew wink

Vilken tid åker ni ifrån barkarby in mot stan?

327 Inlägg
15 april 2010
Senast redigerat av Rs4Danderyd (15 april 2010)

132 Inlägg
15 april 2010
dags å klanske ställa in träffen?, kmr ju inte bli bra väder, meteorologerna kan ju inte ha så fel så det blir strålande sol på lördag iaf, Och en första vårträff ska ju va storslam och det blir d ju inte med dåligt väder. bara satsa på nån ny helg framöver...
Senast redigerat av _R_ (15 april 2010)

52 Inlägg
15 april 2010
_R_ skrev:
dags å klanske ställa in träffen?, kmr ju inte bli bra väder, meteorologerna kan ju inte ha så fel så det blir strålande sol på lördag iaf, Och en första vårträff ska ju va storslam och det blir d ju inte med dåligt väder. bara satsa på nån ny helg framöver...

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder smile

1 309 Inlägg
15 april 2010
jass3s skrev:
_R_ skrev:

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder smile

håller med, klar träffen ska bli av. lol den blir ju det man gör den till. är ju ingen ide att ställa in den nu, kan hända mycket till på lördag kväll.

Enligt vaderkanalen.se så ska det vara 9+ och halvklart/mulet och 0.8mm nederbörd vid 18:00 och det låter ju bra
Senast redigerat av Chippen88 (15 april 2010)

Love my Godzilla!
289 Inlägg
15 april 2010
_R_ skrev:

Nästan så att jag håller med dig faktist!

"Godzilla" R32GTR

442 Inlägg
15 april 2010
Kom igen, ni är väl inte en grupp kärringar? big_smile

SMHI kan ha jävligt fel när det gäller väder, det vet vi med erfarenhet från tidigare träffar. smile

132 Inlägg
15 april 2010
kan ju hålla med er till en viss del, men om det är nederbörd och grejer kmr det trappas av en hel del folk, den saken e säker, jag åker inte heller dit vid dåligt väder, är inte så kul att gå omkring på en parkering och kika bilar och få rejäla värkänslor när det snudd på är vinterväder som dom lovar, men visst allt kan ju hända...

442 Inlägg
15 april 2010
_R_ skrev:
kan ju hålla med er till en viss del, men om det är nederbörd och grejer kmr det trappas av en hel del folk, den saken e säker, jag åker inte heller dit vid dåligt väder, är inte så kul att gå omkring på en parkering och kika bilar och få rejäla värkänslor när det snudd på är vinterväder som dom lovar, men visst allt kan ju hända...

Du har ju AWD utav ett skäl... wink

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
15 april 2010
MiWi skrev:
_R_ skrev:

Du har ju AWD utav ett skäl... wink

1+

No Shame Racing Crew

Sök