Vem/Vilka är det som håller i skiten egentligen? Sam eller Ns-crew? Låter som att någon försöker ta åt sig "all ära". Är man med i ett sk team och anordnar något så presentera det med hela teamet då och inte som enstaka person.
Ett jävla tjafs alltså .. RENG ELLER INTE SÅ TÄNKER JAG STÅ VID IKEA BARKARBY!!!
Mitt team har ju våran träff nästa fredag i p-huset i jakobsberg .. tycker att att NS-Crew ska köra på oavsätt väder!!! Vafan alla är väll lika sugna som jag på att kolla lite bilar, snacka skit & bara inviga sommaren? Ska vi då sitta o tjafsa om litte vatten? ...
Vem/Vilka är det som håller i skiten egentligen? Sam eller Ns-crew? Låter som att någon försöker ta åt sig "all ära". Är man med i ett sk team och anordnar något så presentera det med hela teamet då och inte som enstaka person.
Tyvärr hade det blivit så fast vi inte ville att det ska vara så. Men det är Ns-crew som anordnar träffen. Om ni har några fråger ang träffen osv så är det bara pm ngn i ns-crew om folk inte har fattat än så kommer träffen vara ovasett väder