gillar nersänkningen i golvet! riktigt snyggt! trycker på gilla-knappen hahah
hehe tackar ahh hade jue inget annat val .. reservhjulet SKA va kvar sa frun fast de e jue rätt bra om man e på semester å få punka å ha hjulet me sig haha
Hur gör du med batteribanken då? vart ska du rymma batterierna? för jag antar att det kommer behövas?
hehe tackar ahh hade jue inget annat val .. reservhjulet SKA va kvar sa frun fast de e jue rätt bra om man e på semester å få punka å ha hjulet me sig haha
Hur gör du med batteribanken då? vart ska du rymma batterierna? för jag antar att det kommer behövas?
Tror nog han bara ska ha ett i den bilen. Fast skulle han vilja ha fler får det ju plats flera stycken runt baslådan.
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
här finns det plats för ett i vänstra hjulhuset kommer att ha 2 st dd power cell 2500batterier 1 fram å 1 bak .. så ström kommer finnas men man hinner jue inte allt på 10dar
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
okejj hur har du gjort för att öppna upp hålet där? har du kapat i själva panelen eller? funderade nämligen på samma sak till min a4a när jag såg den där bilden
okejj hur har du gjort för att öppna upp hålet där? har du kapat i själva panelen eller? funderade nämligen på samma sak till min a4a när jag såg den där bilden
mjoo e kapat ..för tänkte ha subben där från början .så ja kapa bort baksidan i facket så att säga ... sen ångra ja mig ..blir ingen vettig låda .. att göra så .. så de blir batt låda istället
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension