Nä nu ska jag faktiskt vara snäll... Ursäkta woodman.... och ursäkt putte.... detta är din Lupotråd och den ska inte innehålla massa tjafs....
*kliver bak och följer tråden med intresse*
ett tag trodde jag att ja hade hamnat på sca timbers egna forum ska försöka att inte göra dig missnöjd då
Ska bli kul att se vad du hittar på med din.... Brorsan har en likadan hemma.... breddad m.m men den står med skamfilt på sig just nu. Efter sommarens bravader så försökte med lägga in 2 växlar samtidigt m.m.....
Den finns här inne unde LosLandenos eller nåt sånt....
Nä nu ska jag faktiskt vara snäll... Ursäkta woodman.... och ursäkt putte.... detta är din Lupotråd och den ska inte innehålla massa tjafs....
*kliver bak och följer tråden med intresse*
ett tag trodde jag att ja hade hamnat på sca timbers egna forum ska försöka att inte göra dig missnöjd då
Ska bli kul att se vad du hittar på med din.... Brorsan har en likadan hemma.... breddad m.m men den står med skamfilt på sig just nu. Efter sommarens bravader så försökte med lägga in 2 växlar samtidigt m.m.....
aha den va ja lite sugen på å i sommar..men hoppa den vill bygga nått eget ist
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
aha den va ja lite sugen på å i sommar..men hoppa den vill bygga nått eget ist
hitta felet i a4an va bara diskanterna som lira sen ja bytte spelare nu sitter 137an i sen ett tag ö jösses va de rockar i ådin .. så nu överger ja kenwood för alpine å lite lupo pics å ... rostskydda baljan lite osså på me tunnflytande skydd ..å sen dit me pluppen en bättre på taket som e klart nu malla av underdelen på dörren hoppsan va inte rak dörren är ahh kan nog bli bra .. bara de blir klart tog fram lite gamm tyg lite fuskmocca känsla i det mina 2 bästa vänner .när man ska klä om ..biltema sprutan å smurflimmet den e limmad nu ..skit kamera bara före efter vas alles det ikväll
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension