på begäran HAHA börja me fästet till skärmen ikea is da shit plastat å avslipad fick hemleverans av min vän jimmy + han kirra så a4an gick igenom besiktningen ... utan att byta en del för 6500kr felet berodde på taskigt batterie reda upp kablarna lite duger nya dls rca kablarna har färdriktning å som den rebellen ja är vände ja på dom .. så nu kommer ljudet liksom bakvägen HAHA
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Lusläst hela projektet på godisbilen och fan vad imponerad man blir helt galet snyggt bygge Skulle mitt bli hälften så bra vore ja lycklig måste även tillägga att ni är fan galna läsningen har lockat till mera än ett skratt
Lusläst hela projektet på godisbilen och fan vad imponerad man blir helt galet snyggt bygge Skulle mitt bli hälften så bra vore ja lycklig måste även tillägga att ni är fan galna läsningen har lockat till mera än ett skratt
jag föddes väl inte direkt till att bygga stereo .. men gö fel 100ggr så lär man sig du får väl komma till bollnäs den 1maj å kika lite då
ta lite till då innan det blir garaget igen börja med covers ibak gegga när de hade torkat lite å va segt ..tog ja ett trasigt bågfilsblad å forma till den satt kartong mellan lådan o covern ,,, för att få lika springa runt om osså lite bättre plats för detaljer sen spackla ja kanterna funkar osså spackla kanten mot karossen för super fitment