jajjemen han skötte sig klockrent förde över cash så bjö han på frakten
Schysst! Gör han dom själv eller importerar han? Har du koll på det?
ja du inte en aning .. men kolla nyss på dom å dom veka va i bra kvalle iaf me nån plast laminering på tavlorna
Låter ju vettigt! Vill också ha! Letar med ljus och lyckta efter likadana till min Audi, men verkar inte finnas några direkt att få tag på här i Sverige i alla fall.
Schysst! Gör han dom själv eller importerar han? Har du koll på det?
ja du inte en aning .. men kolla nyss på dom å dom veka va i bra kvalle iaf me nån plast laminering på tavlorna
Låter ju vettigt! Vill också ha! Letar med ljus och lyckta efter likadana till min Audi, men verkar inte finnas några direkt att få tag på här i Sverige i alla fall.
ta å maila å kolla me han .. de kostar jue inget att fråga
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Redan gjort! Hoppas på ett bra svar med! Ser bra ut ditt bygge i övrigt, lite skeptisk till färgvalet på inredningen men kanske blir snyggt när det är ihopsatt.
Redan gjort! Hoppas på ett bra svar med! Ser bra ut ditt bygge i övrigt, lite skeptisk till färgvalet på inredningen men kanske blir snyggt när det är ihopsatt.
du får nog svar redan ikväll av han han e snabb de kommer att bli galet snyggt när allt e på plats ..sen tog ja en färg som inte alla har för e så less på svart å grått alla ha jue det
Så där ja nu ha sakerna kommit lite saker som behövs En liten smygtitt på färgen som komma skall Så super tack http://www.forenadefarg.se/ för kvälls leveransen över å ut
jaha här vare dött iaf ja har fått besked om motorn nu , å den kommer att behövas borras tyvärr så de kommer att kosta gaaalet me cash att fixa den tyvärr ..å det e nått som ja inte har så myche av just nu så ja har kollat me min sponsor http://www.forenadefarg.se/ om va dom hade för krav .. så vi e överens dom kommer att vara kvar nästa år ..så gött folk nu får vr6an vila den här sommarn både på gott å ont .. men kan säga så här att målet nu e elmia 2012 i toppskick å massor me kusar i den nybyggda motorn + att nu slipper man känna stressen att slänga ihop bilen å pruta på saker å ting ...så de e bättre att den vilar å kommer ut 2012
Tråkigt besked med motorn, men skönt att sponsorn accepterar att avvakta. Hoppas nu du får det riktigt jävla sketnajs till 2012 (vilket jag egentligen inte tvivlar på).
Ajdå, mycket trist Patrik! Men se det så här, nu får du en maaaaassa tid att lägga på ljudbygget så det bli RIKTIGT bra!
Joo lite trist äre allt .. men få se det såhär .. nu kan ja verkligen få en bil i toppskick som kommer att gå som ett skott å lira toppen visst ja skulle kunna köpa en ny motor men man vet jue inte riktigt va man får då .. så tyche de kommer att bli kanon de här för allt kommer att bytas i motorn nu den kommer att balanseras ..sinter lamell smidda kolvar m.m m.m kan vara värt att vänta på det men ska nog allt försöka att åka runt i sommar iaf ja