Har ett jävligt skamligt minne från när jag precis tagit kortet...fick kortet i början på december 09, drog till thailand 1 månad och när jag kommer hem är det självklart istiden 2010, redigt kul tänkte jag med min vinterkärra, 945a utan dubb.. dem ligger utspridda över halva kommunen
Åker en vända och ska plocka upp en brud, idiotisk som man är tycker man ju självklart att det är roligare ju räddare bruden i passagerarsätet blir när man ställer bilen lite i kurvor och rondeller, inget av mina jättemanliga bredhäng imponerar, hon finner det mer intressant att skicka lite sms och pilla på mobilen under åkturen, nej nu ska hon fan få hålla i sig tänkte jag och laddar på inför en ordentligt fet 40 graders kurva in på en mindre väg (MED PARKERADE BILAR LÄNGST ENA SIDAN - SMART) bränner genom kurvan i ca 40-50.
Skitstolt med ett smile snurrar jag iväg ratten åt andra hållet för att fånga upp returen...returen....ja vart fan är retursvängen?

Den kom aldrig...

totalsläpp på framhjulen också.. fortsätter rakt på med totalställd bil...rakt mot de parkerade f*nskapen, närmast till hands står en merca av märket dyrare.. i vägen står som tur är en vall lössnö som jag kysser innan jag glider in i mercan...ljudet av krossad bakskärm av märket dyr kommer jag aldrig att glömma.
Bruden tittar upp och ser förvånad ut, va, vad hände? "Jag körde på bilen där..." JA MEN ÅK DÅ KÖR STICK ÅK! Stannade kvar på platsen, tog foton och ringde upp ägaren och kom överens (Herre av åldern äldre, som för övrigt hade full förståelse för mig

) kan säga att jag har varit med om mindre utgifter medans man fortfarande studerar

För övrigt vart det inte ens en repa på vrålvon

Nu mer kör jag lungt...där det finns saker som kan gå sönder