har hunnit testa 150km/h hittills med saaben.. sen kom en kruva och samtidigt märkte jag att jag ändå hade handbromsen i, så jag får väl försöka ingen nån annan gång..
ps. inte sant men det skulle vara kul om det har hänt.. har det hänt? .. någon?
inte kört fort med handbromsen i men i helgen som var skulle jag börna lite i stan men jag tyckte de gick så tungt att börna men tänke väll att det var väll för den överfulla bilen det gick tungt men sen såg jag att jag hade ju handbromsen i, släppte den och vipps så gick det mkt lättare....vilken tabbe...
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
240km/h med Ådin.. vet ej dock vad topphastigheten är.. men det vill jag inte heller prova på allmän väg... det kändes ruskigt äckligt köra om ett par 3 långtradare...
riktig idiotsak nu när man tänker efter även om där var så gott som tomt med folk på vägen.
första raderna jag skriver här . står i startgropen för att köpa 1 smart roadster .. och är väldigt nyfiken om info om denna bil . har inte hittat mycket alls på nätet någon som har lite förslag .tack mvh andreas
första raderna jag skriver här . står i startgropen för att köpa 1 smart roadster .. och är väldigt nyfiken om info om denna bil . har inte hittat mycket alls på nätet någon som har lite förslag .tack mvh andreas
Hej du kan starta en egen tråd så får du svar på din fråga, den här tråden handlar om hur fort folk har kört! mvh Fredde
nu vet jag inte om jag har rätt på V70'in eller inte men jag tror de va 2,4 eller den som är Expert på V70 kan rätta mig om jag har fel på liter antalet
Körde min Alfa Romeo 166 Super till rödmarkeringen på 6:an...265 på mätaren. Bilen var helt orginal. Lite skillnad från de flesta andra märkens sista "överväxel"
Körde min Alfa Romeo 166 Super till rödmarkeringen på 6:an...265 på mätaren. Bilen var helt orginal. Lite skillnad från de flesta andra märkens sista "överväxel"
Men en överväxel ska ju vara just det, en ÖVERväxel. kan du köra varvstopp på högsta växeln original har de inte planerat ordentligt, varför inte göra den mer ekonomisk på 6an istället?