Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
Oljeteyckslampan lyser sen 1 år tillbaka, trots 5 bar tryck och rätt oljenivå. Testat att byta givaren, utan framgång. För 2 veckor sen tändes ABS lampan, tror att det hänt något med boxen till det. I lördags var det träff i Katrineholm, självklart tvätt innan man åker. Efter det gick det inte öppna cabluckan och lampan till taket blinkar. På väg hem så hände det något med min nya DVD, så nu låter det krashigt i högtalarna. Har provat en annan stereo och det låter bra. Misstänker försteget i DVDn.
Någon som har VAG COM eller liknande å vill felsöka min bil??
Låter som en jordpunkt. Såna konstiga felkombos brukar vi få på lastbilarna.
Okej, får kolla det också. Ska testa en VAG COM å se vad jag får ut där....
Har varit lite less å lat på sistone, då saker å ting inte går riktigt som jag vill. Kan ialla fall bjuda på en liten bild på dom modifierade strålkastarna och Smurföronen.
det tycker jag kan bli fränt om du gör bromsljuset i något coolt mönster typ Rs2 hehe
Hmm, ska se vad man kan hitta på. Bromsljus är tanken att det ska bli ett i uttaget för handtaget på dekorrampen där det ska stå Cabriolet med skrivstil som orginalemblemet. Vi får se vad jag kommer fram till i veckan här.
det här blir ju hur fränt som helst !! har du några snygga fälgar o sälja 4/108 till min 80a e trött på orginal alu fälgar xD
Tack! =o) Det blir lite special här å var, men det får man väl ta om man vil ha nåt eget. Ace fälgarna som sitter på blir till salu vad det lider, men det står 2 i kö innan som e sugna. Får se vad dom säger först när det är dax.
det här blir ju hur fränt som helst !! har du några snygga fälgar o sälja 4/108 till min 80a e trött på orginal alu fälgar xD
Tack! =o) Det blir lite special här å var, men det får man väl ta om man vil ha nåt eget. Ace fälgarna som sitter på blir till salu vad det lider, men det står 2 i kö innan som e sugna. Får se vad dom säger först när det är dax.
det e fint hör av dig om du vill sälja !
Ska höra med dom andra 2 när jag får tillbaka Porschefälgarna, är dom inte intresserade längre så hör jag av mig.