Puttelitens projekt Audi cabriolet. Bilen till salu!
Köpte bilen med RS2 fronten på, annars var den helt orginal. Var tänkt att jag endast skulle bygga ljud, lacka trösklar och nedre delen av bakstöten för att sedan bruka och hålla i gott skick..... Sen fick man lite idéer,... Visa mer
Det var nog ca 5 årsen. Så kan ju ha bytt leverantör ett par gånger sen dess.
Hmmm... mina bultar bör nog vara ca 5-6 år skulle jag tro. Men nu har jag i alla fall reservbultar om det skulle vara något. Brukar ju inte byta däck på den bilen så ofta heller då.
Putteliten: Vad köpte du för storlek på dina hjulbultar?
M14x1,5 är det.
Köpte samma på Biltema, men passade inte på min.
Det låter märkligt, enligt alla listor på nätet ska de vara M14x1,5. På min Audi är det så, du har inte fått 1,75 eller nåt sånt då? På Biltema finns det bara M14x1,5 men olika längder det är inte så att du har fått tag på för korta?
Det låter märkligt, enligt alla listor på nätet ska de vara M14x1,5. På min Audi är det så, du har inte fått 1,75 eller nåt sånt då? På Biltema finns det bara M14x1,5 men olika längder det är inte så att du har fått tag på för korta?
Dem är lika långa som dom som sitter på nu, det som är så konstigt. Men förra ägaren hade långa bak och korta fram, fram vet jag inte. Men ska kika efter ett par som är längre!
Det är inte snabbast man ska vara, det är uthålligast som vinner.. :)
Dåliga nyheter från lackeraren, dom kunde inte fixa till min stötfångare. Va ska ja hitta på nu då? Ger ja mig på det där själv så lär det bara bli skit med det.
Finns det verkligen ingen som vill ta sig an min stötfångare och kan lova mig bra resultat?
Dåliga nyheter från lackeraren, dom kunde inte fixa till min stötfångare. Va ska ja hitta på nu då? Ger ja mig på det där själv så lär det bara bli skit med det.
Finns det verkligen ingen som vill ta sig an min stötfångare och kan lova mig bra resultat?
Fan va surt måste väl finnas nån som kan eller??
Jo man tycker ju det, men ingen som jag fått tag på i alla fall. Ska ner mot dina trakter inom en månad, känner du nån som kan fixat eller?
Fan va surt måste väl finnas nån som kan eller??
Jo man tycker ju det, men ingen som jag fått tag på i alla fall. Ska ner mot dina trakter inom en månad, känner du nån som kan fixat eller?
nä inte när det gäller plastsvets då vet jag ingen tyvärr
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4