3868
Sök

Hur fan tänkte dom där? (verkligen smaklös styling)

1 892 Inlägg
2 augusti 2010
Lagom för mig = inga överdrivna linjer
Och GulÅdin representerar väl ganska stor skala av stylade bilar i Sverige?
Är inte den väldigt svenskt stylad?
Jag tycker det iaf

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
2 augusti 2010
krutmats skrev:
Jag tycker det iaf

Jag tycker sverige har fel tongue
Tyskland därimot! Heeeyooo <3 big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

1 150 Inlägg
2 augusti 2010
LeafBox skrev:
krutmats skrev:
Jag tycker det iaf

Och så tycker du! Ingen som kritiserar dig för de va?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 892 Inlägg
2 augusti 2010
big_smile där har alla 15"are där fälgkanten sticker utanför skärmen istället
wink
Senast redigerat av krutmats (2 augusti 2010)

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
2 augusti 2010
S_Henjer skrev:
LeafBox skrev:
krutmats skrev:
Jag tycker det iaf

Och så tycker du! Ingen som kritiserar dig för de va?

Njaa, minst 2 iaf ;o

krutmats skrev:
big_smile där har alla 15"are där fälgkanten sticker utanför skärmen istället
wink

Ja, om man gör det rätt! big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 augusti 2010
NiKeMaN skrev:
http://www.garaget.org/?car=168944 <- Mohahaha asså seriöst hur fan orkar folk? URUSEL passform och en riktigt riktigt ful front. Suck :S

Synd att förstöra en såpass stilren bil som en 80/90 Coupé.. sad
Sen GUL också...
Senast redigerat av Opelmadness (2 augusti 2010)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 062 Inlägg
3 augusti 2010
Säger bara är smaken baken, delad, och denna va inte snygg enligt mej

http://213.132.112.100/images/72/7254523576.jpg
Senast redigerat av Ricky (3 augusti 2010)

Meldem
4 137 Inlägg
3 augusti 2010
Ricky skrev:
Säger bara är smaken baken, delad, och denna va inte snygg enligt mej

http://213.132.112.100/images/72/7254523576.jpg

Den där ser ju ut som skit :S

16 197 Inlägg
3 augusti 2010
S_Henjer skrev:
evilaudio skrev:
glipan mellan front å motorhuv e mycke större än glipan mellan front å skärmar.

Jaaaja stjärnan, säger du som kör med utblås från Biltema smile

Häh, jag håller med om att de är lite mer mellanrum där, och de tycker jag med är synd. Bilen är byggd på en inkomst på 1000 kr i månaden och min förstabil. Personligen tycker jag slutresultatet är kanon. 

Hade jag också haft sponsorer och obegränsat med pengar hade kanske resultatet vart annorlunda, men att ha halva bilen nerkladdad med klistermärken från olika firmor kommer aldrig vara ett alternativ på någon av mina bilar..

halva min bil e nog byggd me saker från biltema..tongue

sen e de nog svårt att få en firma att sponsra med saker om man inte vill göra reklam för dom på bilen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

8 197 Inlägg
3 augusti 2010
Hann aldrig ta nån bild, lite svårt när bilen i fråga bara rullar förbi i en rondell.
En röd Hyundai coupe, gamla modellen. STORT kjolpaket, hög som ett hus, stora corner splitters fram och givetvis splitters framför bakhjulen och en aluvinge modell XXL.
Sen var Alla inredningsdelar som syntes utifrån knallgula! yikes

Behöver jag säga att det var i Norge?

-Sir Jackie Stewart

8 197 Inlägg
3 augusti 2010
Cgee skrev:
http://www.blocket.se/stockholm/Mitsubishi_eclipse_gst_28370131.htm?ca=7&w=3

han gick loss rejält på denna roll

Å fyyyy fan. yikes
Senast redigerat av Opelmadness (3 augusti 2010)

-Sir Jackie Stewart

Meldem
4 137 Inlägg
3 augusti 2010
Opelmadness skrev:
Hann aldrig ta nån bild, lite svårt när bilen i fråga bara rullar förbi i en rondell.
En röd Hyundai coupe, gamla modellen. STORT kjolpaket, hög som ett hus, stora corner splitters fram och givetvis splitters framför bakhjulen och en aluvinge modell XXL.
Sen var Alla inredningsdelar som syntes utifrån knallgula! yikes

Behöver jag säga att det var i Norge?

Hahahahaha

Entreprenör
1 286 Inlägg
3 augusti 2010
S_Henjer skrev:
NiKeMaN skrev:
http://www.garaget.org/?car=168944 <- Mohahaha asså seriöst hur fan orkar folk? URUSEL passform och en riktigt riktigt ful front. Suck :S

Skulle du vilja förklara var det är URUSEL passform på kjolpaketet? Bara nyfiken..

Gärna!

https://www1.garaget.org/archive/70/69353/168944/168944-1985563.jpg
Titta där. Och har du inte sett det själv innan så är det Riktigt dåligt av dig. Det där ser för jävligt ut. Den glipan hör inte hemma på ett bilbygge. Dessutom så sitter ju nummerplåten snett! Sen ser det illa ut när du inte "vågat" lacka dom svarta listerna precis över kjolarna. Jag antar att det är pga att dom är mjuka - men det går ju att fixa. Ser bara bedrövligt taffligt ut.

Dock så är grundtanken med bilen klockren. Gul bil med svarta fälgar = Me like!
Senast redigerat av NiKeMaN (3 augusti 2010)

// Niklas Johansson

Entreprenör
1 286 Inlägg
3 augusti 2010
krutmats skrev:
Personligen tycker jag gulådin var rätt så lagom och rätt snygg,
Förövrigt så gillar jag inte trådar som dessa, när det ska klankas ner på andra som gjort så gott dom kunnat.
Hamnar min saab här skulle iaf jag bli ledsen för jag vet hur många timmar som jag svettats och gjort mitt bästa

Ingen risk att din hamnar i denna tråden hoppas jag. Tycker den ser välbyggd ut och med ett gött stuk. Genomarbetad och allt ser ut att vara gjort med en grundtanke genom allt du har gjort. Inte bara köpt billigaste kjolpaketet från Blocket/ebay och hängt på som en del andra.... Snygg Saab helt enkelt!

// Niklas Johansson

Meldem
4 137 Inlägg
3 augusti 2010
NiKeMaN skrev:
S_Henjer skrev:
NiKeMaN skrev:

Skulle du vilja förklara var det är URUSEL passform på kjolpaketet? Bara nyfiken..

Gärna!

http://www1.garaget.org/archive/70/6935 … 985563.jpg
Titta där. Och har du inte sett det själv innan så är det Riktigt dåligt av dig. Det där ser för jävligt ut. Den glipan hör inte hemma på ett bilbygge. Dessutom så sitter ju nummerplåten snett! Sen ser det illa ut när du inte "vågat" lacka dom svarta listerna precis över kjolarna. Jag antar att det är pga att dom är mjuka - men det går ju att fixa. Ser bara bedrövligt taffligt ut.

Dock så är grundtanken med bilen klockren. Gul bil med svarta fälgar = Me like!

Sluta klaga !!!!! killen har haft en budget på 1000kr i månaden då är det inte så enkelt att bygga på en bil !

362 Inlägg
3 augusti 2010
Jag tycker att Audin ser kanon ut om man jämför med många andra här på forumet. Killen har ju uppenbart kämpat med bilen och den ser clean ut. Att det glipar lite och att nummerskylten sitter lite snett är saker man kan rätta till.
Nikeman, Kallar du det där konstruktiv kritik? Värdelös kritik. Blir förbannad när jag läser inlägg som ditt.

S_Henjer, Sluta lipa va fan.. Dåligt sätt kritiken kom på, men sug åt dig och kämpa för att göra bättre! Fjantigt att kontra..

222 Inlägg
3 augusti 2010
efter marknads montering är inte den lättaste man lägger ut flera hundra på saker som inte har ens 80% passform då får man räkna med som audin har på sin front.. Skulle någ vara lättare om delarna passade bättre för folket... underlättar en hel del jobb istället för att först lagga ut pengar på en del sen ska man anpassa sig efter att den ska passa jag säger bara Jag stylar aldrig mer en bil med eftermarknads

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

1 758 Inlägg
3 augusti 2010
TripleC skrev:
efter marknads montering är inte den lättaste man lägger ut flera hundra på saker som inte har ens 80% passform då får man räkna med som audin har på sin front.. Skulle någ vara lättare om delarna passade bättre för folket... underlättar en hel del jobb istället för att först lagga ut pengar på en del sen ska man anpassa sig efter att den ska passa jag säger bara Jag stylar aldrig mer en bil med eftermarknads

Fast så kan man väl ändå inte resonera?
Det är ju i så fall inte företagets fel, utan den person som faktiskt accepterar att företaget levererar undermåliga produkter. Om ingen klagar fortsätter ju företagen att producera skräp, men om de istället får en massa returer och klagomål måste de ju tänka om och börjar producera grejer som lever upp till folks förväntningar.
Problemet där är att svenskar inte vågar klaga på saker... Istället knyter man handen i fickan, svär lite för sig själv och sedan lägger man fyra kvällar av sin fritid på att rätta till något som någon annan borde ha gjort rätt från början.
Hade jag köpt nån stylinggrej som enligt beskrivning skulle passa på en viss bilmodell och sedan fått en detalj med "inte ens 80% passform" - då hade jag lämnat tillbaks skiten.
Senast redigerat av schnauz (3 augusti 2010)

Osponsrad
1 631 Inlägg
3 augusti 2010
Cgee skrev:
http://www.blocket.se/stockholm/Mitsubishi_eclipse_gst_28370131.htm?ca=7&w=3

han gick loss rejält på denna roll

Jag som inte tycker om någon form för överstylade bilar gillade denna.. Men det va väl först och främst pga stereon.. Men jag gillar denna.   (call me psycho)

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

297 Inlägg
3 augusti 2010
bara jag som typ skrattat åt max 2-3 bilar i denna tråden å bara tyckt att de e coolt att folk VÅGAR GÅ MOT STRÖMEN Å INTE STYLA SOM ALLA ANDRA!?! men jag e ju jag, jag älskar å sticka ut från mängden på det mest sjuka sätt jag kan komma på. å de där med mode? de e bara nått sjukt fjanteri, och mode är just vad denna tråden handlar om -.- so what om jag går i jeans som är 4 år gammla och som är så slitna så att hela knäna sticker ut (favo jeansen btw), so what om jag kör en bil som ser lite udda ut, det är min stil, min smak, och jag står för den. verkar vara många här inne som inte vågar det.....  tycker alla bilar i denna tråden är sjukt coola på sitt eget sätt, å ägarna ska ha bra creds för sina byggen och sitt mod att inte vara som alla andra smile tack för mej^^

(och btw, den gula audin va skitsnygg!! hoppas min blir lika snygg i framtiden)

Sök