Inga begravda hundar där utan bara något som kallas "badge engineering".
Samma sak som att hälften av alla chevor egentligen är Daewoos ifrån korea, Cadillac BLS egentligen är en saab 9-3 och massor av andra bilar egentligen är någon annan bil.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Samma sak som att hälften av alla chevor egentligen är Daewoos ifrån korea, Cadillac BLS egentligen är en saab 9-3 och massor av andra bilar egentligen är någon annan bil.
Tror det var texten i annonserna dom åsyftade..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Tror det var texten i annonserna dom åsyftade..
Hahaha ja nu när du säger det.... Det la jag inte ens märke till xD
Aja, inte alltid man är pigg och alert
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Nu syftade jag på annonstexterna
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
bara jag som ser DWF 899, och sedan BWF 899??? eller är jag blind??
Det är en skruv på bakre plåten placerad väldigt olyckligt
DiwraZ skrev:
TBOC_Razor skrev:
DiwraZ skrev:
Känns ju som en hund ligger begraven där
Jo om du läst tråden så ser du att mack redan upplyst mig om det, läste inte ens texten utan trodde såklart att det var bilmodellerna det gällde eftersom det är samma bil med olika namn.
bara jag som ser DWF 899, och sedan BWF 899??? eller är jag blind??
Det är en skruv på bakre plåten placerad väldigt olyckligt
DiwraZ skrev:
TBOC_Razor skrev:
Jo om du läst tråden så ser du att mack redan upplyst mig om det, läste inte ens texten utan trodde såklart att det var bilmodellerna det gällde eftersom det är samma bil med olika namn.
Iom att du dementerade ev nergrävda vovvar så förtydligade jag mig i särskild ordning om vad JAG uppfattade och tolkade. Oavsett om någon annan redan sagt något, så äger jag rätten att säga emot eller hålla med. Eller du kanske är av den åsikten att fraser och kanske tillochmed enstaka ord är engångsvaror som ej får upprepas?
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
Någon som vill köpa en "övningkörbil" som startas med starthjälp? Verkar även följa med en dragkrog om man skulle råka bli sugen på en öl eller två när man är ute och kör.
"Volvo 850 glt kombi övningkörbil -97 Säljes av sigtuna. 13 november 21:06. Ta bort, ändra, förnya annonsen.
5 000:- hej jag säljer våran övningkörsbilen, den är bra för övningkör och lasta grejer ny besiktat allt funkar perfect förutom baterien, behövs ny batteri eller generator,jag startar bilen med starthjälp, besiktigat 24oktober ,det gick genom besiktningen utan anmärkning, dragkrog,nya vinterdäck med alufälgar ingår ca4000kr ,ej sommar däck,pioneer cd spelare, reg: kmh914 / skatten ska betalas av köparen. 1580kr fram till augusti 2015,"
"Hej nu säljer jag min Mitsubishi Eclipse 2.0 GS . Den går jätte bra i växel&motor. Jag vill sälja den pga brist på parkering. Sportavgassystem C-lås El-hissar
Kan ev byta kom med förslag. Ring samt för info. Säljes annars för 7000:-"
Skulle väl vara att han kan tänka sig byta in den, får han inte plats med denna lär han ju inte få plats med en annan bil heller.. Å andra sidan står det inte att det är just en bil han vill byta mot, men det kan man ju anta.