http://www.blocket.se/vasternorrland/Jo … amp;last=1Nu ska den bort!
Den har terroriserat mig i flera år nu!
Jag HATAR den! (Får man skriva så på Köp & Sälj?)
Ska bara snabbt vråla lite gran innan vidare bytespropaganda bedrivs.
- AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHH!
Fakta & Historik:
Denna förbannade "gitarr" har drivit mig till vansinne, "gitarren" är också mitt största hatobjekt numera, det går helt enkelt inte att samarbeta med fanskapet!
Allting började 2004-03-14 då jag gick till musikaffären för att köpa en ny, fin gitarr.
Jag har i alla dessa år försökt spela på fanskapet på olika sätt och vis... Men nej, ingenting funkar... -.-'
Det är skit helt enkelt! Det går inte ens att få till sig en ända ton!
Den 22 Juni var det nog! jag skulle spela gitarr...(förbannelsen vilade fortfarande över mig) och skulle än en gång försöka få till ett bra solo med "gitarren"! (Alla andra gitarrer var på fika-paus, så det var bara denna som hänge på vägen just då.)
Men tror du att det gick? nej! Jag sågade, slängde den i väggen, jag gjorde ALLT, upprepar ALLT för att förstöra fanskapet!
Nu är det stora hål i väggen efter "gitarren", lampor har gått sönder, glas-bord har gått sönder även datorer och tv-apparater har varit i vägen för mina kast.
Mitt beteende var EXAKT som Djungel-George på amfetamin.
För den händige och/eller den med tid borde objektet kunna fixas från "gitarr" till gitarr.
Fanskapet finns i Örnsköldsvik, hämta NU!
Om ni är intresserad av att byta/få... spela med egen risk!
- Den är ond, "Satan himself" brukar jag kalla skiten för.
Bytes mot VAD SOM HELST. Bättre begagnad flickvän/Fru, mamma, slav, rostig skruv, leksaksbil, get, Trocadero 33cl eller varför inte ett stearin ljus? Valet är ditt!
Jag bryr mig inte, jag vill bara ha bort skiten från mitt hus!
SNÄLLA, TA SKITEN BARA! JAG KLARAR INTE MER!
- GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!
Jag kan skicka fler bilder vid intresse!
Mvh/Adam Haga