Eftersnack: streetblock meet 29/5

DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

Hmmm jag har en konstig lukt så fort jag startar bilen första gången på dygnet, lite bränt lukt kommer via ventilationen vete tusan vad det är så till den skall in på service tar jag lugnt med allt som har med klumpfot att göra.

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Kan ju vara nått allvarligt? Men skulle kunna va nått enkelt, typ skit på värmeelement lr vad som helst?? tongue

Senast redigerat av Dr-Kosmos (30 maj 2010)

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
30 maj 2010 · 146 Inlägg

långsökt då det endast uppstår en gång per dygn sen om bilen står hel dag så uppstår inget men efter en natt i garaget så.. jaja får se vad dom har att säga vid kommande service

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Aa det verkar ju jävligt konstigt...nått me tändningen? Det är ju VAG problem tongue Men det är nog bäst att låta experterna kolla upp det wink

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Defeatist
30 maj 2010 · 103 Inlägg

Lite bilder kommer upp senare nä dom är klara... tack TTScarface & CarpeDiem för en trevlig lördags kväll/natt smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy
Fjellner
30 maj 2010 · 245 Inlägg

Blev ju en riktigt bra kväll, kul att det händer nånting i lilla Enköping.
Var nog runt 6 år sedan det kördes race i Enköping sist, så det var på tiden!

Riktigt bra gjort och massor med creds till dig Ramme!

Senast redigerat av Fjellner (30 maj 2010)

Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Klart värt smile Sen är det skön stad, inte så mkt snutar tongue Och nära till allt, eller från allt tongue

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
30 maj 2010 · 1 177 Inlägg

Som många vet så åkte vi på Team Night Meet till Rammes träff i Enköping, för att hjälpa till med hans första träff.

Vi på Team Night Meet vill också tacka publiken, och dem som ställde upp senare kvällen med underhållning, allting rullade RIKTIGT bra, och vad vi uppfattade av applåderna så blev alla nöjda och belåtna.

Lite rörd blir man att man som någon skrev, att vi efter sex år kört ett ordentligt race i Enköping!!

Tack för allting till Ramme för en kanonträff och alla som var med på efterfesten smile

Mvh Team Night Meet

Senast redigerat av Galic_Andro (30 maj 2010)

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
themotorman
30 maj 2010 · 56 Inlägg

Conclusion skrev:
måste säga att allt gick skit bra träffen, racet, afetermeet, max hamburgare, men sluta med en punka på väg in till statoil som inte gick att laga och o samarbetsvilliga personal på statoil i Enköping, vart tvungen att skicka residence till Stockholm o plocka vinterdäcken för att kunna komma iväg från Enköping. men stor tack till er alla som stannade för äns skuld och hjälpte till, kan inte alla namn men uppskattar verkligen er tid, hjälp & sällskap

[/i]

Skönt att det löste sig i slutändan så du kunde åka hem, hade ju inte velat stått där själv helt ensam så bara kul å hjälpa till lite. Hoppas bara dom gör rätt för sig markägarna!

“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
“… as the poets would say it: Haba Haba Haba”
TTScarface
30 maj 2010 · 221 Inlägg

Som sagt så ber jag ursäkt för dessa idioter som börnade runt mitt i hela treäffen. Som sagt så var detta min första träff så jag var inte helt rutinerad. Jag gjorde detta för att få start på enköping och det hoppas jag att jag fått till en viss del.

Jag tänker inte ge upp och de e en sak som e säker, inte bara för att vissa tyckte som dom tyckte.
Efterfesten blev nice och jag blev nöjd, hoppas alla andra tyckte det också tyckte som jag. Jag skrek en del men det var enbart för att jag ville att alla skulle vara säkra och sen ville jag att folk skulle komma ner och utmana varandra.

StreetBlock kommer hålla gatorna vid liv och hoppas folket hänger på. Bättre träff hoppas jag på nästa gång med fler bilar och nästa gång börjar vi parkera från mitten så slipper vi att alla fina bilar får skador..

Tack till Carpediem, TB och Night meet för en lyckad kväll!

PeaCe Ya hurr'd!!

Senast redigerat av TTScarface (30 maj 2010)

JDM
Ya hurr'd!!
Dr-Kosmos RS'are
30 maj 2010 · 125 Inlägg

Eloge till dig smile väldigt bra träff om det nu va din första. Tyckte allt som allt detta var en extremt bra idé och ser gärna fram mot fler träffar, gärna snart wink

Diesel all the way!
Skoda Fabia RS "Weise Edition" (2006)
BLUES40T5
30 maj 2010 · 38 Inlägg

Jag ger det gärna en chans till......och hoppas att man slipper börnisarna...dom kan ju vara på ngn annan parkering bredvid.....så kanske jag stannar mer än 1tim.....cred iaf till TTscarface....

volvoentusiasten
30 maj 2010 · 4 005 Inlägg

Postade detta i tråden som blev låst:

Jag och vi andra från Strängnäs parkerade inte i mitten för det såg ut som om det var något medvetet, tror de flesta tolkade det så. smile Nästa gång får vi parkera bättre så blir kommunikationen lite bättre. smile

Tycker det var trevligt när arrangörerna gick runt och samlade ihop alla även dem som inte skulle jaga kottar. "Alla ska mé" smile

Bra jobbat även om jag också tycker att burnisen i tomma mitten var onödiga, helvete vad nära två volvos var o krocka där!

Kreklon
30 maj 2010 · 27 Inlägg

Jag slänger strax upp de bilder som jag tog! Så håll tillgodo så länge.

Tack för en riktigt skön träff också!

BMW 335I E92 "M-SPORT" (2007)
jannu69
30 maj 2010 · 25 Inlägg

Här har ni lite bilder från kvällen.

http://www.zatzy.com/pics-video/365141- … ost4408258

darkwizard Fordonstekniker
30 maj 2010 · 1 740 Inlägg

Man får tacka dig Scarface för en bra träff, och att du var en trevlig person att prata med. Jag sa bara till en idiot som burnade, och det var efter att man fick sten på sig, för att jag stod i vägen för min väns Cobra. Nästa träff, blir det att ställa sig i mitten med bilden.

Tog lite bilder, men ska redigeras.

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
30 maj 2010 · 5 650 Inlägg

tycker folk borde slänga upp lite mer bilder big_smile

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Drift-is-the-shit
30 maj 2010 · 548 Inlägg

Vill tacka för ert engagemang att genomföra en träff i Enköping! Kul!

Helt idiotiskt att börna/sladda på den där parkeringen, även om man har sommardäck eller vinterdäck. Den där parkeringen är allt annat än ren!

Hoppas på fler träffar TTScarface. Skitkul att ni tagit tag i det i alla fall. Och att min 940 är ute o rullar i Enköping snart igen så man har någon bil som kanske nån är lite nyfiken på i alla fall smile

Tack för denna lördagskväll!

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
mickeooj
30 maj 2010 · 31 Inlägg

träffen vart lyckad tycker jag =P ... fick smiska saaben lite åsså skoj

Saab 99 T16 (1971)
Kreklon
30 maj 2010 · 27 Inlägg

Här kommer lite redigerade bilder från träffen -> http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104220

Har även massor av bilder från det efterföljande (I princip varenda bil), men vet inte om det är lägligt att slänga upp det här? Samt att det tar så förbannat lång tid att täcka alla plåtar.

Hojta till om det är någon specifik bil/bild ni söker så ska jag kika i arkivet smile

BMW 335I E92 "M-SPORT" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang