5775
Sök

Skoda Octavia RS

113 Inlägg
16 juli 2010
Trådstartare
Hej! Är det någon som kan ge mej lite svar på mina funderingar? Det är som så att min rs är chippad och små trimmad. Men nu har den börja att ladda väldigt ojämnt och rycker då man håller jämn gas, ungefär som att turbon rusar och sedan plötsligt släpper trycket och börjar bygga på det igen utan att man rör gasen varken mer eller mindre. Men det händer bara ibland och vissa stunder går bilen klockrent på 1-2ans växlar, men sedan vill den inte varva ur på resten av växlarna. den känns väldigt slö och toppar max 180km/h nu på en väldigt lång sträcka. Förut sköt den på som fan och gjorde lätt 250km/h på en kortare sträcka. Snälla är det någon som har ett svar på vad det kan vara för fel så säg gärna till. mvh joel

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 juli 2010
§3 Rubriksanvisningar: Allmänna
•Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
•Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

Detta är heller inte avancerad motorteknik. försök igen med bättre rubrik och i rätt forumdel.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök