5177
Sök

Angående:Cruising i Malmö sen mot helsingborg! 28/8 (IGEN)

420 Inlägg
29 augusti 2010
haha never mind fan va dum jag e ! ska kolla länken när jag kommer hem, vilket är om 3 timmar :< facking nattpass, ni ska göra mig sällskap hela kvällen
Senast redigerat av Danyeal (29 augusti 2010)

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

91 Inlägg
29 augusti 2010
Danyeal skrev:
haha never mind fan va dum jag e ! ska kolla länken när jag kommer hem, vilket är om 3 timmar :< facking nattpass, ni ska göra mig sällskap hela kvällen

Japp det ska vi big_smile... NOT wink

420 Inlägg
29 augusti 2010
joo nu ska vi inte va taskiga. hörde ett rykte om att du också kommer ner till malmö imorrn till våra välkända svågertorp träffar med 2 bilar och en moped??

96 Inlägg
29 augusti 2010
detta event verkar inte ha vädergudarna på sin sida:(

91 Inlägg
29 augusti 2010
ford fiesta snubben en svensk kille cirka 20 bast brukar komma på malmöträffar. Den fiestans stötfångare har varit tejpad med silvertejp (krockad) Så de skulle inte förvåna mig om han smällde in i nån av oss

420 Inlägg
29 augusti 2010
milorad skrev:
ford fiesta snubben en svensk kille cirka 20 bast brukar komma på malmöträffar. Den fiestans stötfångare har varit tejpad med silvertejp (krockad) Så de skulle inte förvåna mig om han smällde in i nån av oss

nämen kolla vem man hitta här

85 Inlägg
29 augusti 2010
Ja det var synd att det blev som det blev..gav upp efter stått och väntat på bk ett tag..kunde inte stanna så länge i vilket fall för skulle vidare sen. men det började hyffsat bra iaf tyckte jag smile Röstar för lite vägar utanför city så man slipper röljus osv.

2 011 Inlägg
29 augusti 2010
linkan_ skrev:
Ja det var synd att det blev som det blev..gav upp efter stått och väntat på bk ett tag..kunde inte stanna så länge i vilket fall för skulle vidare sen. men det började hyffsat bra iaf tyckte jag smile Röstar för lite vägar utanför city så man slipper röljus osv.

Håller med dig ang slippa rödljusen. Annars är en sådan här träff helt okej.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

2 982 Inlägg
29 augusti 2010
AnesN skrev:
VI var många bilar , men vissa personer kan inte förstå att det är mig dem ska följa och bildar egna grupperingar. Kör om mig osv så folk visste inte vem som skulle vart en kille drog med sig 20 pers för atth an skulle äta på BK. en annan körde egen väg osv blev rena kaoset verkligen sista gången jag ger mig in på att arangera något sånt här igen

det var trevligt att träffa er MEN...
Det var fett grötigt. jag följde bilarna framför mig och slutade med att man hamnade på donken i löddeköping. WTF ?

så jag drog hem därifrån.

2 011 Inlägg
29 augusti 2010
Rock-Star skrev:
AnesN skrev:
VI var många bilar , men vissa personer kan inte förstå att det är mig dem ska följa och bildar egna grupperingar. Kör om mig osv så folk visste inte vem som skulle vart en kille drog med sig 20 pers för atth an skulle äta på BK. en annan körde egen väg osv blev rena kaoset verkligen sista gången jag ger mig in på att arangera något sånt här igen

Det var fett grötigt. jag följde bilarna framför mig och slutade med att man hamnade på donken i löddeköping. WTF ?

Det gick uppenbarligen bra, men tänkte mest nu när du skrev på vädret.
Var jäkla skit väder vid Landskrona när vi körde mot Hbg. Blev det bättre för dig på vägen hemåt?

39 Inlägg
29 augusti 2010
jaa nog regnade det i Landskrona mycket därför jag inte pallade mig ut ...

91 Inlägg
29 augusti 2010
StyggaBohlin skrev:
jaa nog regnade det i Landskrona mycket därför jag inte pallade mig ut ...

Det finns inget som heter fel väder, bara fel däck smile honda gänget svängde av vid Landskrona stack hem (MESIGT) tongue så fort det började dropp ragn smile man är väl lite rädd för halka o drift lol

39 Inlägg
29 augusti 2010
haha nej jag har ju framhjulsdrift o bättre däck nu men inge kul när det nästan börjar släppa på 5:e vxl haha
men kände inte så kul att stå glo på bilar när det regnar hehe

91 Inlägg
29 augusti 2010
StyggaBohlin skrev:
haha nej jag har ju framhjulsdrift o bättre däck nu men inge kul när det nästan börjar släppa på 5:e vxl haha
men kände inte så kul att stå glo på bilar när det regnar hehe

När det regnar står vi i P-Huset och snackar skit sen ut o leker lite wink när det inte går o göra mycket annat

2 982 Inlägg
30 augusti 2010
Clintan66 skrev:
Rock-Star skrev:
AnesN skrev:

Det gick uppenbarligen bra, men tänkte mest nu när du skrev på vädret.
Var jäkla skit väder vid Landskrona när vi körde mot Hbg. Blev det bättre för dig på vägen hemåt?

det var regnigt hela vägen hem, dock sitter man på jävla bra däck och grymt bra mönster samt xenon på helljuset, halv och dimljus.

men det var rätt kul att glida i stan, karavanen fick enmassa uppmärkamhet iaf. smile
sen måste ja säga att skåne-borna är bra sociala smile "thumbs up"

2 201 Inlägg
30 augusti 2010
denna gången var ingen höjdare. racing genom stan. förra gången var mycket, 10 gånger mer planerad.
vad jag förstod så var det bara en bråkdel som var med tex vid fotograferingen, jämfört med alla bilar som stod på jägesro.

91 Inlägg
30 augusti 2010
peter_1976 skrev:
denna gången var ingen höjdare. racing genom stan. förra gången var mycket, 10 gånger mer planerad.
vad jag förstod så var det bara en bråkdel som var med tex vid fotograferingen, jämfört med alla bilar som stod på jägesro.

Nej det var ingen höjdare mad, med lite eftertanke funkar ju inte och köra 30-40 bilar genam stan och alla trafik ljus. Men nu vet man hur man ska planera nästa träff. Alla får lära sig av det misstaget roll

2 011 Inlägg
30 augusti 2010
Det är därför ni ska med den 2:e oktober på rundan. En lång jäkla caravan i jämn härlig Ström ringlande upp till Hbg. Blir inte några rödljus som fördärvar. smile

91 Inlägg
31 augusti 2010
Clintan66 skrev:
Det är därför ni ska med den 2:e oktober på rundan. En lång jäkla caravan i jämn härlig Ström ringlande upp till Hbg. Blir inte några rödljus som fördärvar. smile

Det är bra ni kör en runda tidigare och planerar vägen, så blir det perfekt wink .

Pro Street Driver
82 Inlägg
31 augusti 2010
Tyvärr fanns det personer som inte vara intresserad av cruisingen på Jägersro. Dessa var en av anledningarna till kaoset på cruisingen i malmö.sad

Sök