4657
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

10 Inlägg
26 augusti 2010
Grym ide! Projekt som detta borde fler komma med.

Lycka till och slit hårt:)

210 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
Perzz00n skrev:
inte varje dag man ser något sånt här, kan säga att Alla uppskattar detta!
Kul att någon gör någonting för Barncancer, det är det mest hemska som kan hända sina Föräldrar, att man får begrava sina egna barn - borde vara tvärtom .. (även kul med alla projekt som går för "välgörenhet".

Kommer följas, och följs redan!

/ Perzz00n

Nej det är ju inget projekt som tillhör vanligheterna.
Jag håller med dej helt och hållet att det är en fruktansvärd sjukdom och det är därför som vi bygger Projekt Framtid för att göra allt vi kan för att bidra till forskningen.

210 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
ikkee skrev:
Grym ide! Projekt som detta borde fler komma med.

Lycka till och slit hårt:)

Tack så mycket.

Jag tror nog att det kommer att komma flera projekt av detta slag från fler än mej.

210 Inlägg
27 augusti 2010
Trådstartare
Då va första dagen avklarad av min helg på ett seminarium där jag är och berättar mer om Projekt Framtid.

210 Inlägg
28 augusti 2010
Trådstartare
Nu har vi fått ett företag som kommer att sponsra oss med att sy vår inredning. Sybo är det som kommer att göra detta.

FD Team Projekt Framtid
16 Inlägg
2 september 2010
Ett par nya sponsorer har tillkommit som ställer upp med coilovers och 6punkts bälten.

Vi tackar raidopower.se och laptimer.se

Team Projekt Framtid

R1 driver!
5 128 Inlägg
2 september 2010
Härligt med alla sponsringar! smile Kommer det en trevlig bildupdate snart med kanske? smile

210 Inlägg
3 september 2010
Trådstartare
Det kommer att komma upp lite fler bilder ganska så snart och lite andra bilder på vad det är som skall sättas in i bilen.
kommer även att uppdatera lite om vilka sponsorer som vi har nu.

P o r s c h e
1 700 Inlägg
3 september 2010
Samma här, läggs en prenumeration dirr wink

Riktigt godhjärtat av er att göra detta!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 september 2010
Underbart initiativ och ett mycket trevligt projekt, skall självklart följas. Har läst igenom projektet och blev riktigt förvånad på sida två, den här bilen känner jag igen!

Den har ägts av ett par grannar och väldigt nära vänner till mig under en lång period av sitt liv, men såldes ur ett dödsbo för ett par år sedan eftersom hon gick bort efter en lång tids sjukdom (Cancer) och han följde henne kort efter.

För min del är det underbart att se goda människors lilla pärla som redskap för en så här sak, ett imponerande projekt!
Senast redigerat av Rquired (3 september 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
1 507 Inlägg
3 september 2010
Bra initiativ! Ser ut att kunna bli grymt. Coltkarosserna går att få rätt snygga!
Lycka till!

Mvh
/T

Elektriker/Montör
534 Inlägg
4 september 2010
Ja vet inte vad man skall säga som inte redan sagts om det ni gör.. Mer än: Säg till om det är något ni vill ha hjälp med..
Keep it up!!

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
4 september 2010
Följer detta helt klart.

210 Inlägg
5 september 2010
Trådstartare
Robbin_V90 skrev:
Ja vet inte vad man skall säga som inte redan sagts om det ni gör.. Mer än: Säg till om det är något ni vill ha hjälp med..
Keep it up!!

Tjena Robbin.
Ja hjälp kan man ju inte få för mycket av.
Du kan lättast nå mej på frank@projektbilen.se

210 Inlägg
5 september 2010
Trådstartare
Rquired skrev:
Underbart initiativ och ett mycket trevligt projekt, skall självklart följas. Har läst igenom projektet och blev riktigt förvånad på sida två, den här bilen känner jag igen!

Den har ägts av ett par grannar och väldigt nära vänner till mig under en lång period av sitt liv, men såldes ur ett dödsbo för ett par år sedan eftersom hon gick bort efter en lång tids sjukdom (Cancer) och han följde henne kort efter.

För min del är det underbart att se goda människors lilla pärla som redskap för en så här sak, ett imponerande projekt!

Ja det verkar som bilen har hittat till oss av en anledning och har en intressant historia.
Det förklarar en hel del varför bilen är så hel och i gott skick.

1 314 Inlägg
5 september 2010
Underbart projekt! Kommer följas lätt!

If everybody drove an old Volvo, the world would be a better place!
740:ns projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171791
T5-projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272295

210 Inlägg
5 september 2010
Trådstartare
Finns det någon här som kanske har en del kontakter när det gäller lackering?
Håller på att letar efter någon som skulle vilja sponsra med lackering av bilen. Motivlackerar har vi redan.
Sedan om det kanske finns någon här som är duktig på motorer i närheten av Falkenberg?
Skicka ett PM eller maila antingen mej eller Andreas på
frank@projektbilen.se
andreas@projektbilen.se

FD Team Projekt Framtid
16 Inlägg
7 september 2010
Då är våran nya hemsida uppe! Välkomna in på http://www.projektframtid.se

Sök