HUR I HELVETE TAR NI SÅNA BILDER???? Jag får fan bonge på dessa bilder! så sinnesjukt snygga! Några tips på billiga och bra kameror och annat som man kan ta såna bilder med? Försökte ta kort på min BMW och det blev bara skit
HUR I HELVETE TAR NI SÅNA BILDER???? Jag får fan bonge på dessa bilder! så sinnesjukt snygga! Några tips på billiga och bra kameror och annat som man kan ta såna bilder med? Försökte ta kort på min BMW och det blev bara skit
Jag använder mig av en Canon EOS 600D vilken jag tycker är en bra instegsmodell till systemkamerorna, jag är inte någon proffsfotograf av något slag men jag kan ta bilder som jag är nöjd med i alla fall. Köper du sedan ett bra objektiv så kan du ta riktigt fina bilder, detta tillsammans med ett bra fotoredigeringsprogram så blir det ännu bättre. Jag har dock använt mig av standardprogrammet som finns i Windows 7 där det finns lite basfunktioner.
Snyggt! Men hur ska man skilja på bra och dåliga objektiv? vad gör de bra?
Det är inte kameran som tar bilderna så att säga. Köp en instegs DSLR och fota ett tag så märker du om det är något som du vill lägga mer tid och pengar på. Det är ingen mening med att köpa några jätte dyra prylar i början. DigitalRev senaste video handlar om just varför man bör starta med en instegsmodell.
Kanske inte bästa bilden rent fotomässigt men jag gillar den. Tagen med en analog kamera och därefter scannat negativet med en enkel negativscanner (därför ganska kornig och dålig upplösning, ledsen för det).
Snyggt! Men hur ska man skilja på bra och dåliga objektiv? vad gör de bra?
Det är inte kameran som tar bilderna så att säga. Köp en instegs DSLR och fota ett tag så märker du om det är något som du vill lägga mer tid och pengar på. Det är ingen mening med att köpa några jätte dyra prylar i början. DigitalRev senaste video handlar om just varför man bör starta med en instegsmodell.
Mega stort reportage om Buick entusiasten kjelle kom i Wheels i dag. Hela tio sidor. Här är en bild på två helt unika GSX och det är dom enda i Sverige!
Mega stort reportage om Buick entusiasten kjelle kom i Wheels i dag. Hela tio sidor. Här är en bild på två helt unika GSX och det är dom enda i Sverige!