1512
Sök

Angående Köpingträffen! 2 Oktober (update ang bilkatagori)

244 Inlägg
29 september 2010
rätt äckligt coolt det här kommer bli, längtar som faaan big_smile håller på att snygga till beman lite utifall det blir att åka den, inte mycket att se men men smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

807 Inlägg
29 september 2010
vi måste inte ha höger o vänster fördelning men det vore bra om man inte burna o sladda bland bilarna, kasta inte burkar o flaskor på marken osv...

I'd rather die like a man, than live like a coward

244 Inlägg
29 september 2010
znurv skrev:
CarpeDiem skrev:
znurv skrev:
Man kanske skulla svänga in när man ändå passerar, inte för saaben är mycket att visa upp direkt. Men alltid kul att kika in andras!

Äsch, kom förbi till träffen smile Skäms inte över din bil tongue

Mvh

Läste ju någon om höger och vänster, min måste väl hamna i närheten av de där containrarna som det stod om på någon sida wink

inte hamnar du vid några containrar inte, snarare jag smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

harrykarlsson
29 september 2010
Mickeeen skrev:
harrykarlsson skrev:
dalgren92 skrev:

hahah skit i sidorna få bara dit folk och ställ er fan big_smile

du kan stå bredvid min jag parkerar vid sopcontainrarna lite längre bort. ( garanterat folk fritt) haha;)

hahah xD en liten fågel vissla i mitt öra om att du kanske skulle åka lotus harry? yikes Hade fjäderfä:et rätt? tongue

jimmy glapptratt har så rätt;) är de fint väder blire turbo bil ananrs får de duga med kompressor bilen;)

harrykarlsson
29 september 2010
Hooah skrev:
WTF, 41 nya svar och 2 sidor till sen jag kollade IGÅR!! Rena msn chatten ju big_smile

ja helt sjukt alltid minst 20 svar varje dag!. börjar likna syjunta;)

harrykarlsson
29 september 2010
znurv skrev:
CarpeDiem skrev:
znurv skrev:
Man kanske skulla svänga in när man ändå passerar, inte för saaben är mycket att visa upp direkt. Men alltid kul att kika in andras!

Mvh

Läste ju någon om höger och vänster, min måste väl hamna i närheten av de där containrarna som det stod om på någon sida wink

haha bara de ballaste får stå vid containrarna så du är grymt välkommen haha smile nejdå finns inga det är bara att parkera där du känner för ingen kan säga åt dig att flytta på dig

Finraggare
2 381 Inlägg
29 september 2010
Turbo hit och kompressor dit... sugmotor ftw

I love being a nobody - because nobody is perfect.

harrykarlsson
29 september 2010
kameramannen skrev:
Turbo hit och kompressor dit... sugmotor ftw

du har så rätt;) men 8an står o vilar nu över vintern;)

Finraggare
2 381 Inlägg
29 september 2010
Inte min! Batmobilen har fått nya sulor

I love being a nobody - because nobody is perfect.

harrykarlsson
29 september 2010
kameramannen skrev:
Inte min! Batmobilen har fått nya sulor

din 8 får vara vaken länge:O bra med nya sulor då får du åka på ståltråden hem!big_smile

Fotograf
198 Inlägg
29 september 2010
drazen_gti skrev:
vi måste inte ha höger o vänster fördelning men det vore bra om man inte burna o sladda bland bilarna, kasta inte burkar o flaskor på marken osv...

Det har du helt rätt i fan asså nu när vi har hittat ett ställe på att vara i köping så vill man inte att dom skräpar ner och sånt skit då blire typ snart att dom stänger av den parkeringen oxå ...

German Engineering
9 083 Inlägg
29 september 2010
dalgren92 skrev:
drazen_gti skrev:

Det har du helt rätt i fan asså nu när vi har hittat ett ställe på att vara i köping så vill man inte att dom skräpar ner och sånt skit då blire typ snart att dom stänger av den parkeringen oxå ...

Jag håller med.

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Fotograf
198 Inlägg
29 september 2010
ja asså som drazen_gti skrev så håller jag med han om att allt skräp flaskor osv ska hamna i soptunnan och inte på marken ! och all lek körning får vi ta på nått annat ställe och inte på den parkeringen .. för om allt de sker så blire säkert tillslut att dom stänger den parkeringen oxå och då finns det inte nån mer parkering för att anordna nån mer träff på så dom som vill ha fler träffar tar ansvar oxå tänk på de till lördag ! smile
Senast redigerat av dalgren92 (29 september 2010)

807 Inlägg
29 september 2010
dalgren92 skrev:
ja asså som drazen_gti skrev så håller jag med han om att allt skräp flaskor osv ska hamna i soptunnan och inte på marken ! och all lekkörning får vi ta på nått annat ställe och inte på den parkeringen .. för om allt de sker så blire säkert tillslut att dom stänger den parkeringen oxå och då finns det inte nån mer parkering för att anordna nån mer träff poå så dom som vill ha fler träffar tar ansvar oxå tänk på de till lördag ! smile

Härligt:) Ni köpingbor måste ta ert ansvar, för som ni säger så missköter man sig så får vi inte vara där o jag tror inte att nån vill komma heller om man riskerar punktering och få bilen blästrad...

I'd rather die like a man, than live like a coward

Fotograf
198 Inlägg
29 september 2010
drazen_gti skrev:
dalgren92 skrev:
ja asså som drazen_gti skrev så håller jag med han om att allt skräp flaskor osv ska hamna i soptunnan och inte på marken ! och all lekkörning får vi ta på nått annat ställe och inte på den parkeringen .. för om allt de sker så blire säkert tillslut att dom stänger den parkeringen oxå och då finns det inte nån mer parkering för att anordna nån mer träff poå så dom som vill ha fler träffar tar ansvar oxå tänk på de till lördag ! smile

Härligt:) Ni köpingbor måste ta ert ansvar, för som ni säger så missköter man sig så får vi inte vara där o jag tror inte att nån vill komma heller om man riskerar punktering och få bilen blästrad...

inte bara från köping alla som är där har lika stort ansvar även dom som inte har bil utan bara är där och tittar  !!! nej det har ingen lust med yikes släng skräp i sina egna bilar eller i soptunnorna big_smile
Senast redigerat av dalgren92 (29 september 2010)

German Engineering
9 083 Inlägg
29 september 2010
Självklart tar man sitt ansvar och slänger skräpet antingen i bilen eller i soptunnorna. Kom ihåg: Har man ett körkort räknas man som vuxen.

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

66 Inlägg
29 september 2010
znurv skrev:
CarpeDiem skrev:
znurv skrev:

Mvh

haha, tror inte de blir så mkt med den idén men tongue ställ dig där du tycker smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.

66 Inlägg
29 september 2010
drazen_gti skrev:
dalgren92 skrev:

helt rätt!

5 Inlägg
29 september 2010
misstänker att ja svänger höger å parkerar ? :]

66 Inlägg
29 september 2010
eller gör du de? wink

Sök