Angående Köpingträffen! 2 Oktober (update ang bilkatagori)

Msterlind
27 september 2010 · 76 Inlägg

Mickeeen skrev:

_Performance_ skrev:
Kan nog bli lite trångt, om det kommer så mkt bilar som nu sägs. För den parkeringen är inte direkt den största:P

Finns ingen större, förutom Big Inn parkeringen wink! Och där får vi inte vara efter kl.22.00.... -.- så de e bara Tunadal kvar hmm duger fint den med wink blir de fullt så finns ju en till liten parkering nästan brevid, vid Apoteket å pizzeria Verona tongue

Parkeringen vid verona är ju skapligt stor ändå, och den ligger ju bara på andra sidan gatan så om det blir mycket bilar och man är tvungen att ställa sig där kommer man nog inte känna sig utanför träffen;)

Mickeeen
27 september 2010 · 66 Inlägg

harrykarlsson skrev:

Mickeeen skrev:

TTScarface skrev:
Vf inte flytta träffen till västerås så kommer det ännu fler. Tänker på alla som måste åka så långt! wink

De skulle nog bli ganska misslyckat just nu eftersom alla som ska komma är informerade om att träffen äger rum i köping. hmm de skulle bli chaos att försöka meddela alla som fått reda på träffen med ny plats och tid. näe de går bara inte, men ja förstår va du menar smile större stad = fler bilar wink de får bli när isen smällt sen i vår smile

ja vi kan ju inte ha alla träffar i västerås, folk måste ju få lufta sig mer eller mindre. o se lite på den vida värden + sätta köping på kartan!wink

Harry, killen med huvudet på rätt skaft! wink ja håller med dig tongue

Senast redigerat av Mickeeen (27 september 2010)

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
TTScarface
27 september 2010 · 221 Inlägg

harrykarlsson skrev:

Mickeeen skrev:

TTScarface skrev:
Vf inte flytta träffen till västerås så kommer det ännu fler. Tänker på alla som måste åka så långt! wink

De skulle nog bli ganska misslyckat just nu eftersom alla som ska komma är informerade om att träffen äger rum i köping. hmm de skulle bli chaos att försöka meddela alla som fått reda på träffen med ny plats och tid. näe de går bara inte, men ja förstår va du menar smile större stad = fler bilar wink de får bli när isen smällt sen i vår smile

ja vi kan ju inte ha alla träffar i västerås, folk måste ju få lufta sig mer eller mindre. o se lite på den vida värden + sätta köping på kartan!wink

inget fel med det ni säger. Tänkte bara om ni hade möjlighet så hade det vart dunder. Tänker bara på alla sthlmare och alla från uppsala mm...!

JDM
Ya hurr'd!!
Mickeeen
27 september 2010 · 66 Inlägg

TTScarface skrev:

harrykarlsson skrev:

Mickeeen skrev:

De skulle nog bli ganska misslyckat just nu eftersom alla som ska komma är informerade om att träffen äger rum i köping. hmm de skulle bli chaos att försöka meddela alla som fått reda på träffen med ny plats och tid. näe de går bara inte, men ja förstår va du menar smile större stad = fler bilar wink de får bli när isen smällt sen i vår smile

ja vi kan ju inte ha alla träffar i västerås, folk måste ju få lufta sig mer eller mindre. o se lite på den vida värden + sätta köping på kartan!wink

inget fel med det ni säger. Tänkte bara om ni hade möjlighet så hade det vart dunder. Tänker bara på alla sthlmare och alla från uppsala mm...!

jo ja vet vad du menar smile inge fel med det du säger heller smile

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.
TTScarface
27 september 2010 · 221 Inlägg

Mickeeen skrev:

TTScarface skrev:

harrykarlsson skrev:

ja vi kan ju inte ha alla träffar i västerås, folk måste ju få lufta sig mer eller mindre. o se lite på den vida värden + sätta köping på kartan!wink

inget fel med det ni säger. Tänkte bara om ni hade möjlighet så hade det vart dunder. Tänker bara på alla sthlmare och alla från uppsala mm...!

jo ja vet vad du menar smile inge fel med det du säger heller smile

Får la se, kanske dyker upp.. Streetblock måste ju sätta en prick i köping med wink

JDM
Ya hurr'd!!
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

TTScarface skrev:

Mickeeen skrev:

TTScarface skrev:

inget fel med det ni säger. Tänkte bara om ni hade möjlighet så hade det vart dunder. Tänker bara på alla sthlmare och alla från uppsala mm...!

jo ja vet vad du menar smile inge fel med det du säger heller smile

Får la se, kanske dyker upp.. Streetblock måste ju sätta en prick i köping med wink

det gör du helt rätt i få med lite folk från västerås trakterna om du vill och kan wink

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
27 september 2010 · 2 390 Inlägg

dalgren92 skrev:
har kollat upp det där med platser big_smile det finns ca 230 st utmarkerade platser på den stora parkeringen men man får in fler wink sen har vi parkeringen brevid en lite bit bort som har ca 89 platser så ca 319 platser totalt ! big_smile

och vad som händer på kvällen tar man på plats big_smile men vi blir lätt kvar efter 21 det är jag säker på big_smile sen om det bär av med alla bilar till västerås eller hur det blir mot småtimmarna det visar sig big_smile

Mvh dalgren92

Fyfan så det var så pass mkt. det trodde ja aldrig tongue

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

_Performance_ skrev:

dalgren92 skrev:
har kollat upp det där med platser big_smile det finns ca 230 st utmarkerade platser på den stora parkeringen men man får in fler wink sen har vi parkeringen brevid en lite bit bort som har ca 89 platser så ca 319 platser totalt ! big_smile

och vad som händer på kvällen tar man på plats big_smile men vi blir lätt kvar efter 21 det är jag säker på big_smile sen om det bär av med alla bilar till västerås eller hur det blir mot småtimmarna det visar sig big_smile

Mvh dalgren92

Fyfan så det var så pass mkt. det trodde ja aldrig tongue

haha ne ser mindre ut en det är wink men fan va kul om det skulle bli fullt big_smile

CarpeDiem German Engineering
27 september 2010 · 9 081 Inlägg

dalgren92 skrev:

TTScarface skrev:

Mickeeen skrev:

jo ja vet vad du menar smile inge fel med det du säger heller smile

Får la se, kanske dyker upp.. Streetblock måste ju sätta en prick i köping med wink

det gör du helt rätt i få med lite folk från västerås trakterna om du vill och kan wink

Som jag nämnde förut så blir det mitt första besök i Köping, kommer åka till träffen från Västerås smile Tråd finns på noll21race.com wink

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
27 september 2010 · 2 390 Inlägg

dalgren92 skrev:

_Performance_ skrev:

dalgren92 skrev:
har kollat upp det där med platser big_smile det finns ca 230 st utmarkerade platser på den stora parkeringen men man får in fler wink sen har vi parkeringen brevid en lite bit bort som har ca 89 platser så ca 319 platser totalt ! big_smile

och vad som händer på kvällen tar man på plats big_smile men vi blir lätt kvar efter 21 det är jag säker på big_smile sen om det bär av med alla bilar till västerås eller hur det blir mot småtimmarna det visar sig big_smile

Mvh dalgren92

Fyfan så det var så pass mkt. det trodde ja aldrig tongue

haha ne ser mindre ut en det är wink men fan va kul om det skulle bli fullt big_smile

Aa den ser mycket mindre ut. Det skulle vara kul om det blev så, tyckte nästan det var fullt förra gången det var därtongue

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

_Performance_ skrev:

dalgren92 skrev:

_Performance_ skrev:

Fyfan så det var så pass mkt. det trodde ja aldrig tongue

haha ne ser mindre ut en det är wink men fan va kul om det skulle bli fullt big_smile

Aa den ser mycket mindre ut. Det skulle vara kul om det blev så, tyckte nästan det var fullt förra gången det var därtongue

ja man får hoppas att det är många som tar med sig polare så vi bilr många big_smile

Harnborg Heltidsanställd putsbög
27 september 2010 · 52 Inlägg

dalgren92 skrev:

_Performance_ skrev:

dalgren92 skrev:

haha ne ser mindre ut en det är wink men fan va kul om det skulle bli fullt big_smile

Aa den ser mycket mindre ut. Det skulle vara kul om det blev så, tyckte nästan det var fullt förra gången det var därtongue

ja man får hoppas att det är många som tar med sig polare så vi bilr många big_smile

Sen får ni tänka på att många kommer dubbelparkera eller ställa sig på snedden, fast det kallar jag dubbelparkera. Men då kanske man kan utnyttja den andra parkeringen också. Det vore lyckat! smile

BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

Harnborg skrev:

dalgren92 skrev:

_Performance_ skrev:

Aa den ser mycket mindre ut. Det skulle vara kul om det blev så, tyckte nästan det var fullt förra gången det var därtongue

ja man får hoppas att det är många som tar med sig polare så vi bilr många big_smile

Sen får ni tänka på att många kommer dubbelparkera eller ställa sig på snedden, fast det kallar jag dubbelparkera. Men då kanske man kan utnyttja den andra parkeringen också. Det vore lyckat! smile

ja det är klart men det ordnar sig big_smile

Harnborg Heltidsanställd putsbög
27 september 2010 · 52 Inlägg

Jodå, det tror jag med. Verkar som om det blir en lyckad träff! smile

Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

Harnborg skrev:
Jodå, det tror jag med. Verkar som om det blir en lyckad träff! smile

som fan big_smile är fan taggad wink

KimOlsson_
27 september 2010 · 244 Inlägg

dalgren92 skrev:

Harnborg skrev:
Jodå, det tror jag med. Verkar som om det blir en lyckad träff! smile

som fan big_smile är fan taggad wink

Jimmy du är inte den ända som är riktigt taggad big_smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.
BMW E30 320i Touring "ODJuret" (1989)
BMW E36 320i/323i "Turbiina" (1997)
Volkswagen CC "CCPapi" (2015)
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

Olsson92 skrev:

dalgren92 skrev:

Harnborg skrev:
Jodå, det tror jag med. Verkar som om det blir en lyckad träff! smile

som fan big_smile är fan taggad wink

Jimmy du är inte den ända som är riktigt taggad big_smile

fan va bra big_smile

julles Jag rullar med stil
27 september 2010 · 344 Inlägg

kanske glider ifrån örebro.. och besöker eran träff..

Volvo v70 (2007)
dalgren92 Fotograf
27 september 2010 · 198 Inlägg

julles skrev:
kanske glider ifrån örebro.. och besöker eran träff..

det tycker jag big_smile mer folk från örebro får gärna komma big_smile

CarpeDiem German Engineering
27 september 2010 · 9 081 Inlägg

Ju fler, desto roligare wink Träffen kommer nog bli riktigt lyckat big_smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang