3563
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

7 281 Inlägg
4 maj 2011
Jag har en GTR grill över som någon kan låna wink

457 Inlägg
4 maj 2011
Trådstartare
- HAHA xD men även om ni sätter dit massa saker så ser man att de e en BMW wink Här kommer bara japsare in inget fusk tongue

457 Inlägg
4 maj 2011
Trådstartare
- Wiiihooooo big_smile pokalerna är på igång fick nyss mejl om att dem är på väg med DHL big_smile

88 Inlägg
4 maj 2011
hoteyes skrev:
- Wiiihooooo big_smile pokalerna är på igång fick nyss mejl om att dem är på väg med DHL big_smile

Låter Nice. Tar med mig några egna pokaler, iofs en hockeyspelare men kan ju lossas att det är en racing förare...

Lastbilschaffis
79 Inlägg
4 maj 2011
Perry426 skrev:
hoteyes skrev:

Låter Nice. Tar med mig några egna pokaler, iofs en hockeyspelare men kan ju lossas att det är en racing förare...

Perry426: Hahah är det för att vissa upp den eller ska den delas ut med? tongue

Fick hem 8 blixtljus idag så det blir mkt blinkande på silvian!

Mer kurvor åt folket!

88 Inlägg
4 maj 2011
Helli skrev:
Perry426 skrev:
hoteyes skrev:

Ja Blink bling är ute nu är det blink blink som gäller..

88 Inlägg
4 maj 2011
Helli skrev:
Perry426 skrev:
hoteyes skrev:

Vet inte,kanske tar med mig nån pokal o ger till den bilen jag tycker är snyggast haha.

Lastbilschaffis
79 Inlägg
4 maj 2011
Perry426 skrev:
Helli skrev:
Perry426 skrev:

Vet inte,kanske tar med mig nån pokal o ger till den bilen jag tycker är snyggast haha.

haha ja det e ju så.

Ja det är schysst. har nog någon guld medalj i kast med lite boll!smile

Mer kurvor åt folket!

2 077 Inlägg
4 maj 2011
ClubJDM kommer sälja sina Japan dekaler på Wangan Meet 3 smile
http://www.clubjdm.se/visa-ditt-stod-for-japa/

Saxar direkt från deras sida smile
Vi på Club JDM Of Sweden har ett stort intresse för japanska bilar men även kulturen och den värld som Japan är. Den 11 mars 2011 klockan 14.46 lokal tid inträffad en jordbävningen vilket är den kraftigaste som har drabbat Japan sedan mätningar påbörjades och preliminärt den femte kraftigaste i världen sedan år 1900. En efterföljande tsunami slog till mot Japans östra kust efter jordbävningen. Tsunamivarningar utfärdades i över 20 länder runt om Stilla Havet men längs kusten närmast epicentrum utsattes för de värsta effekterna. De allra största materiella skadorna och de flesta dödsoffren orsakades av tsunamin och idag den 7 April 2011 saknas upp emot 20 000 personer samt preliminära dödsoffer är samma summa.

Vi på Club JDM är djupt berörda av detta som hänt och vi är fast beslutna om att hjälpa Japan så gott vi kan. I ett samarbete med Dekaltrim som skänkt dekaler ska vi sälja de och 100% av intäkterna kommer gå oavkortat till RödaKorset och deras arbete i Japan.

Vad kostar dekaler?

Det finns inget fast pris på dekalerna. Du får skänka hur mycket du vill (minimum är 5kr).
Hela summan du skänker doneras till RödaKorset
Senast redigerat av JDMCRAZE (4 maj 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

457 Inlägg
5 maj 2011
Trådstartare
- 80 BILAR HAR ANMÄLT SIG TILL WANGAN MEET big_smile kom igen nu och anmäl er!
så vi kommer upp i 100 wink

vi räknar mellan 150-200 bilar som kommer dyka uppp

BILSPORT kommer kanske men dem är jätte positiva big_smile
vi pratade med dem nyss massa av goda nyheter hela tiden big_smile
Senast redigerat av hoteyes (5 maj 2011)

957 Inlägg
5 maj 2011
jag få mina fälgar  på måndag så jag kommer  dit med:D ska inte ställa ut bilen men   kommer va där och kolla:)

7 281 Inlägg
5 maj 2011
Jag anmäler mig när jag vet att bilen fungerar igen wink

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
5 maj 2011
Jag anmäler mig att jag ska komma, Mazda MX-5, dock är det inte säkert att jag hinner få hem andra fälgar tills dess. Men i vilket fall så dyker jag upp för att snacka med folk från CJDM.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

420 Inlägg
5 maj 2011
Någon från Malmö som är sugen på att samåka? (:

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

1 866 Inlägg
5 maj 2011
hoteyes skrev:
- 80 BILAR HAR ANMÄLT SIG TILL WANGAN MEET big_smile kom igen nu och anmäl er!
så vi kommer upp i 100 wink

vi räknar mellan 150-200 bilar som kommer dyka uppp

BILSPORT kommer kanske men dem är jätte positiva big_smile
vi pratade med dem nyss massa av goda nyheter hela tiden big_smile

Lite tankar från mig bara .... :-)

Ojdå det var en del 150-200 bilar...
Har för mig ni skrev någonstans i tråden ang pokaler, men hittar inte det nu!
Har för mig ni skrev 1-3 pris / pokaler och long distance pris. Stämmer det? jag kanske e helt ute o cyklar hehe...
Är inte detta lite lite klent/lite!? 3-4 pris på 200 bilar?
Ni får ju dock in 50kr per bil. 200X50= 10000SEK
10000kr är mycket pengar, det borde räcka till en del pokaler :-)
Varför inte ha 1-5 pris, long distance, best female ride, best engine, best paint, best interior, best I.C.E mm mm....
Även om det inte kommer 200 bilar, säg 100 bilar så blir det ju 5000kr.

Detta är ingen kritik utan bara lite tankar o förslag! :-)

63 Inlägg
5 maj 2011
Min bil har börjat ljusna, lite Beroende på min Mappare och om jag får delarna, men hoppas jag kan vara klar till Wangan! men, det får vi se, det brukar ju alltid jävlas lite tongue  är den klar kommer jag! big_smile

88 Inlägg
6 maj 2011
Hejsan! Nån som har några strålkastare liggandes över till en skyline R32:a. Besiktningen var inte så övertygande om mina. I så fall ni kanske ta med dom ner till Wangan. skicka ett pm om ni har några.

194 Inlägg
6 maj 2011
Nån chans att få pris för VIP i sverige än hehehehe;)

96 Inlägg
7 maj 2011
Jag gir richib ret, 1-3 pris til kanske 150-200 bilar, låter lite, tyckar en tjejklass hade värit perfekt, så har vi tjejr okså en liten chans mod killerne, och bedst engine och ice är en bra ide. Sjelvklart det är trevligt på träf men okså roligt at tavla mot dom andre bilerne :-) isär när man är tjej, så vil man jo vise killerne at vi okså kan bygge biler:-)
Längtar til 28 maj

SR20 Spirit
335 Inlägg
7 maj 2011
Yay bilen är godkänd utav självaste besiktningen i år igen, nu behövs bara en skärmvals!!!

Sök