Ofan låt juh kanon!! bara du får grejorna tro jag du fixart snabbt, sånt tempo som du har ska de nog inte vara några problem
Hehe nä tänk om man haft alla saker från början då hade detta varit klart för länge sen tyvärr så är det pengarna som styr ett sånt här bygge!
zemet skrev:
yfan va fint:) Dom nuke grejerna till soppan är ju så snygga så man skulle kunna ha dom som prydnad på väggen:) Riktigt fint, kämpa på:)
Ja det ser väldigt trevligt ut..jag maskerar alla ANkopplingar med tejp o spänner dom emd skiffnyckel för att undvika repor
Mrfleur skrev:
tiggar om en åktur med dig sen när det är klar (A) haha
Hehe ja listan är lång vill jag lova Snart har man lovat mer än man kan hålla..men självfallet kommer där ett tillfälle så ska du få dig en rejäl åka av tur
Eleanor-Mannen skrev:
Riktigt fin smile Gillar den vita buren, riktigt fett big_smile
tackar jo jag ångrar inte färgvalet Ser att du är från helsingborg! det kommer man nog besöka tll sommarn! får du ta dig en närmare titt då
haha du e rolig du Snart e det din tur att ta över med ViPec:et då e det jag som ska stirra dig! Har du inte känt dig jagad innan så ska du få känna det då
Fyyyyfan va du har fått gjort mycket! Nu sover man gott!
Hehe ja allt detta är gjort sen i onsdags!
CarpeDiem skrev:
Jävla mycket jobb du har lagt ner, Robin smile Snyggt big_smile
Tack
kxponta skrev:
Grymt Bra gjort! mycket kvar nu med motor och sådant innan uppstart? smile Kommer nog bli en riktigt rolig bil i sommarn cool
Kör hårt!
Mvh
Tackar på motorn ska jag på med sumpapackningen, oljematning,oljereturen ska byggas om, har byggt en i alu redan men dom säger att det inte håller tätt när man svetsar i alu..så ska bygga den i järn istället.. Ska köpa 618 tryckplatta och 6 puck sinter av samma kiille som ska flocka panelen så får allt till nästa helg.. Tanken är att lägga i motorn med lådan monterad.. Mina 2 downpipar ska byggas om, VAG-spolar och 1260cc precision spridare ska beställas...sen är de ju o bygga Ic kitt o koppla in Vipecet sen ska nog fanskapet gå igång skulle tippa på 1 månad till..
hemmafixarn skrev:
satan vad du legat i, skitbra jobbat big_smile
Tack! ja har legit i rätt bra Vill ju bli klar
visst håller de tätt om man svetsar i alu !! ska nog inte vara problem så länge man svetsar tätt
Blir mkt mer porer när man svetsar alu så det kommer svettas olja där ska endå bygga om vinkeln på röret så kan lika bra göra den i ett tätare material
Hehe ja listan är lång vill jag lova Snart har man lovat mer än man kan hålla..men självfallet kommer där ett tillfälle så ska du få dig en rejäl åka av tur
Där spikat den jag på min huvud! Så fort jag råkade se dig får du inte säga nej
förstår inte ens vad du skriver ?
haha, det va inget. men tack
haha inget illa menat men när man läser det så låter det som något som är skrivet efter x antal öl
Igår (Måndags) körde jag fullt lass upp till Marcko i Eslöv för flockning! Kör förmodligen dit på fredag igen och hämtar det och även Sachs 618 tryckplatta och 6-puck sinter I veckan ska jag ta upp all matta som var tillpassad och köra lite dubbelhäftande tejp under Ska även göra fästen i golvet till stolarna tänkte jag så man kan bulta fast dem sen
Måste finnas motivation i massor kan jag tänka mig, speciellt nu när det börjar ta sig så pass!
Tack så mkt ! Jo man är verkligen taggad nu att få ihopa den, vafan våren är här nu ju, var 16 grader igår Början på maj har ju hela tiden varit målet att ha den startklar o det ser inte ut att vara helt omöjligt
Måste finnas motivation i massor kan jag tänka mig, speciellt nu när det börjar ta sig så pass!
Tack så mkt ! Jo man är verkligen taggad nu att få ihopa den, vafan våren är här nu ju, var 16 grader igår Början på maj har ju hela tiden varit målet att ha den startklar o det ser inte ut att vara helt omöjligt
Ja fan vad najs!
Synd du inte hinner till Ystadpremiären, men hoppas man får se dig där några fredagar under sommarhalvåret?
Ja fan vad najs!
Synd du inte hinner till Ystadpremiären, men hoppas man får se dig där några fredagar under sommarhalvåret?
Kommer dyka upp lite här och var när man minst anar det