När jag var uppe hos marko i eslöv så köpte jag även denna sachs 618 tryckplatta med 6-P sinter gått ca 100 mil och såg väldigt fräsch ut
Flockflock
Marko har gjort ett mkt fint jobb måste jag säga
Tillbaka till karossen, har rensat lite el o dragit om det lite klart för att lägga mattan för en sista gång med dubbelhäftande tejp under denna gången
Skurit till små remsor till höger om rören blev clenare så
Även här framme där högtalarna satt:)
Mätare check!
Panel på plats fick ta till våld för att få dit den men gick Även ny ruta då den förra gick åt skogen, Lite smygreklam till PPF
Lite passform
Börjar bli smått hemtrevligt här nu
stor del av elen inkopplad, får vänta emd panelen i mitten där man styr fläkten mm, ska bygga om det så jag får tändning, enginestart bredbandlamda mm så där stereon o klockan sitter ska bort sen ska hela den biten flockas
En som inte pallade trycket! haha
Lagom taggad att trycka i stolen för att se helheten!
En stol till bara!
Justerar in till piloten!
Allt för ikväll..för övrigt så har man suttit på akuten halva kvällen o plockat ut en grad som satt sig på hornhinnan! sådär lagom skönt...
För er som vill ha flockade delar så kan jag rekommendera Marko som håller till i Eslöv..Sudden999@hotmail.com
Fan så kul med så mkt possetiva kommentarer Ni får Ett gemensamt tack här Jo det är viktigt att skydda ögonen dom är väldigt sårbara.. Det gick förhållande bra med ögat, är lite svullen runt det o det ser ut som man går o gråter lite :p hehe. Sen har jag fått nån salva man skulle ta 4 ggr om dagen o 3 dagar sen ska det vara helt läkt
Glassjobb är det som återstår helt riktigt! Ska bara fixa lite på motorn sen kastar man i den! Blir nog uppstart om några veckor