Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

raceforfun "ulven"
26 mars 2011 · 68 Inlägg

stod i utställningen...och jo det burnades mitt i bland dessa fina bilar...rätt dåligt genomtänkt...kallt satan...super väder annars....trevlig början på året...massor av foks...

Subaru impreza wrx "ulven" (2001)
Rowbean Bilförsäljare på Hörby Bil
26 mars 2011 · 152 Inlägg

Måste tacka alla begåvade som ska tvunget sprätta inne bland alla bilar, det är inte bara däckrester och rök som kommer, även stenar osv!! annars en fin träff!

Peugeot 206 S1600 "Nr.005" (2001)
Lofvis
26 mars 2011 · 143 Inlägg

KHRacing skrev:

jip skrev:
Sjukt mkt skitbilar, som vanligt big_smile

aaah nån fin var där med... En R35, Tims Vovlo, en fin Merca....

Man tackar wink

June 2011 - Imagine sitting in a deckchair in your garden on a summer’s day. It’s quiet and peaceful and you are enjoying the birdsong. Then you are hit from behind by a Boeing 747. That’s what the acceleration feels like in a GT-R. Absolutely unbefrigginglievable.
Move Over Veyron, There’s A New King In Town.
Nissan GT-R "Alpha 9" (2012)
Poppsey
26 mars 2011 · 479 Inlägg

Lofvis skrev:

KHRacing skrev:

jip skrev:
Sjukt mkt skitbilar, som vanligt big_smile

aaah nån fin var där med... En R35, Tims Vovlo, en fin Merca....

Man tackar wink

Ah R35an lät gött med! wink

I´m living my life a quarter mile at the time!
Anton92j Low is a Lifestyle!
26 mars 2011 · 110 Inlägg

Tycker de va en goo meet ändå tongue riktigt vackert väder hade vi ju big_smile

//Anton

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
26 mars 2011 · 812 Inlägg

Hbg bjuder alltid på många bilar tydligen, skoj att så många "sommarbilar" letade sig ut i kylan. Två R35or var ju inte fel wink

Ang bus och E30 Turbo, trodde jag han var klokare, men jag misstog mig tydligen sad

gosey
26 mars 2011 · 51 Inlägg

KHRacing skrev:

gosey skrev:
Ska man bli utkastad från området bara för man bjuder på lite show ? dessutom höll han sig utanför biltemas område !?
Nej + från min sida till den silvriga e30 som bjöd både på däckrök och ett underbart motorljud !

Från din sida så missade du att han dels burnade som fasen bakom Biltemahuset & sedan körde förbi avspärrningarna på baksidan in till utställningsplatsen, samt att han sedan brände som fan mitt inne
mellan alla parkerade bilarna cirka 20moeter från utgången på varuhuset ! & det sprudade både gummi &´grus.

Kommentera inte saker du inte vet nånting om tack.. självklart får han göra vad han vill på allmän mark,
men inte inne på det område som ägs utav företag som generöst lånat ut marken till oss bilentusiaster.

mvh Kristian

Får be om ursäkt isf, det ända jag såg var x antal burns på avfarten på motorvägen, vilket jag tycker är helt okej. dock om han både sprutade gummi och sten bland bilar är detta helt fel,respektlöst i mening! Sen inne på biltemas parkering gör ju ingenting bättre, supersnällt av dem att vi fick lova att vara där ens, något som folket borde tänka på!

Audi A4 1.8t "8000 mil" (1997)
Clintan66
26 mars 2011 · 2 011 Inlägg

Detta blev en lyckad första träff och tackar Marcus med andra som ordnade det.
Det enda jag kan tycka är väl att Max parkeringen är lite bättre för fortsatta helger.
Får hoppas resten av säsongen blir lyckad.
Än en gång tack för idag smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Phaeton Falgfixaren.se
27 mars 2011 · 647 Inlägg

jip skrev:
Sjukt mkt skitbilar, som vanligt big_smile

Vad sägs om att ha nästa träff på Returbilens parkering smile

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
hoteyes
27 mars 2011 · 457 Inlägg

- Tack för en trevlig träff med olika koncept av bilar:)

MrJAM
27 mars 2011 · 1 464 Inlägg

dovve skrev:
Verkligen trevligt smile kommer det att komma upp några bilder?



mvh

Kommer en del senare idag. wink
Var tyvär tvungen att sticka ganska tidigt, men jag fick nog med en hel del.

Och vilken uppsättning med snygga bilar som dök upp. Själv tyckte jag att det var alldeles för liten plats att röra sig på? Jag tog inte bilder på en hel del bilar just pga. att det var en massa folk ivägen hela tiden men jag såg mer än ett tillfälle då nyckelkedjor/jackkedjor drogs längs bilar av folk som bara passerade! roll

På plussidan så visar majoriteten av folket stor hänsyn till oss som tar bilder så kudos till er. Det är skönt att se att ni tar ett par sekunders paus innan ni passerar när ni ser nån på huk/mage/röva med kamera, wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
E30Dennis
27 mars 2011 · 82 Inlägg

MrJAM skrev:

dovve skrev:
Verkligen trevligt smile kommer det att komma upp några bilder?



mvh

Kommer en del senare idag. wink
Var tyvär tvungen att sticka ganska tidigt, men jag fick nog med en hel del.

Och vilken uppsättning med snygga bilar som dök upp. Själv tyckte jag att det var alldeles för liten plats att röra sig på? Jag tog inte bilder på en hel del bilar just pga. att det var en massa folk ivägen hela tiden men jag såg mer än ett tillfälle då nyckelkedjor/jackkedjor drogs längs bilar av folk som bara passerade! roll

På plussidan så visar majoriteten av folket stor hänsyn till oss som tar bilder så kudos till er. Det är skönt att se att ni tar ett par sekunders paus innan ni passerar när ni ser nån på huk/mage/röva med kamera, wink

klart man tänkter på er tongue kan ju vara sin egna bil nästa gång wink hahah smile

Andreas79
27 mars 2011 · 3 968 Inlägg

Tog nästan 300 bilder från Biltemaparkeringen :-) och de kommer upp om senast några dagar när jag får tid över att fixa detta :-)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
m1ck3h
27 mars 2011 · 280 Inlägg

Tackar för en trevlig dag smile

Tubbex
27 mars 2011 · 1 517 Inlägg

Mycket trevlig träff.. smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Andreas79
27 mars 2011 · 3 968 Inlägg

Tackar också för en trevlig träff :-)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

Tack för ikväll, mycket trevligt, men kan hålla med så många andra här att vill man leka av sig så gör man inte det bland de uppställda bilarna, så kul är det inte att ha stenskott på bilen.
För övrigt så var träffen lyckad på alla sätt och vis.

JDMCRAZE
27 mars 2011 · 2 077 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

ACF skrev:
Tänk på att det fortfarande är bland annat än helt bilfrälst folk och vanliga bilister etc.
Då ska man ta det lugnt med busköra även om det kan tänkas vara kul.
Och vi vill ju hålla kvar vid de fina kontakterna med biltema!

True dat!

Ja det stog ju i reglerna med INGEN buskörning och synd EN ska paja för alla andra!
Tycker synd om Marcus o co för nu kommer dem på Biltema inte alls vilja ha ngt med bilar nånsin!

ATT EN KAN PAJA FÖR ALLA ANDRA.. så du i bmw'n TACK SÅ JÄVLA MKT FÖR INGENTING!

i övrigt va det bra smile
Dock hittade jag inte så mkt intressanta eller nya bilar desvärre..
D va väl R35orna då som tog d mesta av min uppmärksamhet samt en del gamla skylines smile
Bilder kommer senare med smile

Även på bmw'n ^^

Senast redigerat av JDMCRAZE (27 mars 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
KHRacing
27 mars 2011 ·

JDMCRAZE skrev:

Nitrometanskada skrev:

ACF skrev:
Tänk på att det fortfarande är bland annat än helt bilfrälst folk och vanliga bilister etc.
Då ska man ta det lugnt med busköra även om det kan tänkas vara kul.
Och vi vill ju hålla kvar vid de fina kontakterna med biltema!

True dat!

Ja det stog ju i reglerna med INGEN buskörning och synd EN ska paja för alla andra!
Tycker synd om Marcus o co för nu kommer dem på Biltema inte alls vilja ha ngt med bilar nånsin!

ATT EN KAN PAJA FÖR ALLA ANDRA.. så du i bmw'n TACK SÅ JÄVLA MKT FÖR INGENTING!

Bra sagt, tillägger följande:

Minst en 740/745 eldade däck lite rejält runt kl 1430 inne på området.

samt att minst 30bilar eldade ut från utfarten från parkeringen & några körde fram o tebaxs där med.

xlm 100% Skåning
27 mars 2011 · 357 Inlägg

Även det här med att hålla rent efter sig funkade relativt dåligt tyckte jag, körde tillbaka lite senare och då såg det väll sådär ut, tyvärr.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang