3490
Sök

VW Golf mk1 långtidsprojekt! || Börjar spåra?

Tänkte kolla vart bilen tog in vatten, men spårade ur lite. Sen stod totalrenovering med avslutande tysksuk på schemat! Nu har det spårat totalt, och tanken är att bygga den perfekta bilen VW missade. Häng med på en resa till... Visa mer

222 736 Visningar
Uppdaterades senast 16 januari 2018
1 200 Inlägg
31 oktober 2011
Trådstartare
JofooN skrev:
Ja visst! Det är kul för oss också som följer tråden kan jag lova smile. Förstår det. Det är bra att du håller kvar glöden.

Ja det tycker jag att det ska få. Det har du så rätt i, man ska inte lämna allt och sedan bara hålla på med ja, sin bil. Man måste göra lite annat också, annars uppskattar man inte garaget lika mycket! smile. Lagom jobb är bäst smile

Kul att höra att man har några trogna läsare tongue Ja glöden finns, även om den inte lyser så starkt.

Haha bäst är väl om man är där några timmar varje dag och sliter tongue Men vill inte tröttna på projektet, därför jag har nån veckas uppehåll lite då och då. Pillar ju dock med annat runt ikring, typ fälgarna till golftvåan osv. Så tråden hålls vid liv och ni får se att jag inte bara nöter sofflock hela dagarna smile

Skrap
2 098 Inlägg
31 oktober 2011
Stackarn skrev:
JofooN skrev:
Ja visst! Det är kul för oss också som följer tråden kan jag lova smile. Förstår det. Det är bra att du håller kvar glöden.

Ja det tycker jag att det ska få. Det har du så rätt i, man ska inte lämna allt och sedan bara hålla på med ja, sin bil. Man måste göra lite annat också, annars uppskattar man inte garaget lika mycket! smile. Lagom jobb är bäst smile

Kul att höra att man har några trogna läsare tongue Ja glöden finns, även om den inte lyser så starkt.

Haha bäst är väl om man är där några timmar varje dag och sliter tongue Men vill inte tröttna på projektet, därför jag har nån veckas uppehåll lite då och då. Pillar ju dock med annat runt ikring, typ fälgarna till golftvåan osv. Så tråden hålls vid liv och ni får se att jag inte bara nöter sofflock hela dagarna smile

Kan jag tänka mig att du tycker smile. Men den finns där smile.

Haha, ja visst är det. Nej, självklart vill man inte tröttna!. Jo, det behövs väl lite "egen tid" ibland och komma bort lite. Heheh, gött det ju wink. haha, det är pefekt du big_smile

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

37 Inlägg
3 november 2011
jag följer också din tråd. men är kass på att kommentera. fortsätt kämpa på. Fälgarna blev bra.

Mathias

-sommar ska de va....
4 533 Inlägg
3 november 2011
Jodå , läser också din tråd :-)

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

Trucker
1 220 Inlägg
3 november 2011
Läser också, även om ja inte kommenterar

Vissa är bara bättre än andra!

1 200 Inlägg
3 november 2011
Trådstartare
Härligt att se att folk läser! smile Gör ganska mkt i dessa tider med motivationsbrist och motgångar.

Var btw i garaget i förrgår och lackade insidan av fälgarna svarta, vilket medförde att den vita färgen löstes upp av lösningsmedlet i den svarta. Så nu är det bara att slipa ner fälgarna igen och börja om... Ledig imorgon (börjat med CE kortet nu) så efter att ha sett att intresse finns så kanske det kommer en update i helgen smile

1 314 Inlägg
3 november 2011
Jag läser varenda uppdatering men är ganska dålig på att kommentera wink

If everybody drove an old Volvo, the world would be a better place!
740:ns projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171791
T5-projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272295

1 200 Inlägg
3 november 2011
Trådstartare
RallyMartin skrev:
Jag läser varenda uppdatering men är ganska dålig på att kommentera wink

Lugnt! Är likadan själv, men kul att se att folk läser! big_smile

Över 10 000 visningar nu också! Sånt får humöret att gå till det bättre big_smile
Senast redigerat av Stackarn (3 november 2011)

1 433 Inlägg
4 november 2011
såja kör bara!

luftgekühlt für alle
3 068 Inlägg
4 november 2011
Kämpa på, läser jag med då o då smile

Ett sånt sprayhandtag har jag med, köpte det på ebay för 30-40:- smile Funkar riktigt bra förutsatt att man har riktigt munstycke på burken (utan det spelar det ingen roll hur man sprayar).

1 200 Inlägg
4 november 2011
Trådstartare
Vilken härlig respons! big_smile Ledig idag, så ska ladda batterierna så jag kan köra hårt i garaget i helgen! big_smile

Peter: Jaha, häftigt! big_smile Aldrig sett ett sådant innan jag hittade det på jobbet tongue
Har dock bara testat det med de spraymunstyckena till FillIn burkarna man köper på XlBygg (de dem blandar till i bilens kulör). De ger en fin och bred spraybild, typ som en färgspruta smile

1 215 Inlägg
4 november 2011
Jag läser också smile

97 Inlägg
4 november 2011
Vem läser inte? smile

300 Inlägg
4 november 2011
Jag läser också allt big_smile

1 200 Inlägg
4 november 2011
Trådstartare
Haha att det fanns så stort intresse trodde jag inte! tongue Riktigt kul att veta! big_smile

BilSystemTeknik-Gymnasiet
184 Inlägg
5 november 2011
Jag läser också, även fast jag är dålig på att kommentera smile

Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh

1 200 Inlägg
5 november 2011
Trådstartare
Sjukt kul att så många läser big_smile Kommer en update imorgon på kvällen kan jag lova! big_smile

1 200 Inlägg
6 november 2011
Trådstartare
Vet att jag utlovade en update tills ikväll, men är inte riktigt färdig samt att jag glömde kameran i garaget. Så jag bjuder på en måndagsupdate istället smile

1 432 Inlägg
6 november 2011
Hittade precis tråden din. ska fortsätta följa den här efter... Keep up the good work

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

Sök