Som det känns för nuet så är denna bil en "keeper" så jag har inte bråttom med att fixa saker med den, men vissa saker bör ju åtgärdas tidigare än andra. Ska väl försöka få bilen att bli en JDM Sleeper. Då jag tänkt... Visa mer
exakt, därav 2 dämpare? ;D Eller jag vet inte riktigt. försöker få mig en klar helhetsbild innan man börjar pyssla för mycket. 2.5" är ju hyvens det med. eller?
Skulle tro att 2,5'' fram till bakaxeln skulle va vettigt, å sen kanske gå upp till 3'' på slutet.. Lr 2,5'' hela vägen å så fullflödes dämpare med kan funka, men sätt inte dämparen så långt ut, bättre om man inte ser den alls utan bara ser ett par diskreta kromade utblås.
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Jag kör med 2.5" med två dämpare och turbo på en 2 litare, visserligen rakt-igenom-dämpare, och det låter rätt ordentligt om den. Men kör man med konventionella dämpare som bromsar lite mer blir det ju betydligt tystare.
Dubbla lyktor på vardera sida + mycket luft mellan, typ
Du kan inte köpa en golf 2 grill då och modda om?
Children-Of-Bodom skrev:
Montera på Golf 3 GTI skärmbreddare hade ju varit rått på denna ! Grymt härlig bil du hittat !
Man slutar aldrig förvånas över smaken hos garagetmedlemmar.
Det enda rätta på den här bilen är 14x12" SSR Mk3 fälgar med gamla spruckna yokohamaslicks från 80-talet, nitade 1 decimeter breda skärmbreddare i plåt, 2 decimeter sänkning och tvåpipigt slutrör, som sticker upp ovanför taket.