haha är de ända stället ? skit konstruktion. bara att dra rakt upp?
Ja jag hittade då inget annat ställe på min pickup. Sitter väl en skruv som man lossar vill jag minnas, sen bara dra wiren rakt upp.
okej okej, ja för jag bytte drivaxeldamask å ändå att bilen höll på att välta åt andra sidan ran de ut typ 4 dl olja, känns som dom är väldigt välfylda från fabrik :p men hittade fan inget hål sen å fylla tillbaka i +. får kolla ikväll igen
skruva inte bort wiren utan lossa bara på 10:ans skruv till plattan somm håller allt och dra wiren rakt upp.. annars kan det bli jobbigt att dra upp hastihetskuggen + att det är plastgängor så är ingen höjdare att gripa med tång
okej får slå en kolla på de nån dag nu då å vara extra försiktig. blev lite förvånad att de ran ut så mycke olja...måste vara riktigt överfyllda orginal.
ur lådan när jag lossade drivaxeln, hade bilen i typ 45 graders vinkel. står bilen plant måste de vara olja upp över drivaxlarna hela tiden å då gäller de ju verkligen att packboxarna är täta å fina. inget jag är van vid på volvosar... en m56låda på en 850 rinner de ju knappt ur nått ur om den står helt plant.
okej får slå en kolla på de nån dag nu då å vara extra försiktig. blev lite förvånad att de ran ut så mycke olja...måste vara riktigt överfyllda orginal.
Det ska vara 2,4 liter i lådan, så ja dom är rätt välfyllda...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Det ska vara 2,4 liter i lådan, så ja dom är rätt välfyllda...
oj de var mycke för den lilla pjäsen. min volvo har 1.8 å den lådan är betydligt manligare.