1573
Sök

S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!

köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)

213 166 Visningar
Uppdaterades senast 5 augusti 2012
Trucker
1 220 Inlägg
22 januari 2012
ja oxå! Du måste ju färdigställa bilen

Vissa är bara bättre än andra!

2 046 Inlägg
22 januari 2012
Fan va tradigt, av vilken anledning om jag får fråga? smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

3 722 Inlägg
22 januari 2012
Nej sälj inte! Så mycket jobb och du får inte avnjuta resultatet som ska bli! Jävligt kul tråd man följt iaf! Hoppas att du beslutar att bygga färdigt Volvon!!

411 Inlägg
22 januari 2012
Trådstartare
Kul att ni tycker atrt jag ska ha kvar den å så, men jag har inget jobb längre så har inga pengar att greja med den jämt nu, så därför behöver jag pengar och tänkte köpa en som är billigare i drift sen när jag får körkortet.. men om jag inte får sålt den måste jag helt enkelt färdigställa den smile så det beror ju såklart på ifall om nån köper den eller inte smile

Trucker
1 220 Inlägg
22 januari 2012
Om inte lättare att få den såld om den är färdig så de bara är att tuta å köra..

411 Inlägg
22 januari 2012
Trådstartare
teamvolvoracing skrev:
Om inte lättare att få den såld om den är färdig så de bara är att tuta å köra..

nu kommer du tycka att jag e komplicerad.. hehe men  om jag väl får ihop den så vill jag åka på utställningar å se om man kan få något för det man gjort smile så då blire kanske inte aktuellt att sälja den hel.. wink

Trucker
1 220 Inlägg
22 januari 2012
haha ja dåså bara å fixa ihop den då :p

411 Inlägg
22 januari 2012
Trådstartare
teamvolvoracing skrev:
haha ja dåså bara å fixa ihop den då :p

kan väl säga som såhär, det är 5000. tills jag får den färdigställd så som jag vill ha den.. kanske inte mycket pengar för vuxna som jobbar och många andra som har passion i bilbyggande.. men det svider för mig. så om jag haft de pengarna så jag byggt ihop den och behållt den absolut. men just nu äre ju inte så.. hehe

Trucker
1 220 Inlägg
22 januari 2012
vet hur de är.. sj arbetslös så vet att även lite pengar blir mycke tyvärr. Men på nåt vis så brukar de gå lösa

89 Inlägg
23 januari 2012
steevie skrev:
linuseek skrev:
steevie skrev:
tråkigt,men var roligt och följa tråden så länge den varade smile

fast, om ingen kommer och köper så färdigställer jag den ju självklart! smile

Då hoppas jag på det haha smile

färdig ställ bilen. synd om du säljer den. du har gjort ett projekt försök bli klar om du kan. må ta tid men ändå kämpa på. vore kul och se när du blir klar med bilen

411 Inlägg
24 januari 2012
Trådstartare
Ja men som sagt, bilen är till salu ifall om det är någon som vill köpa den, annars så gör jag såklart i ordning den smile är själv sugen på att se slutres men jämt nu äre pengarna som styr..

1 361 Inlägg
1 februari 2012
Ha kvar den och fixa den i mån om tid och pengar du behöver inte stressa tongue

En norrlänning med en gnutta storhetsvansinne.

411 Inlägg
1 februari 2012
Trådstartare
whose skrev:

får nog bli de eftersom det inte är någon som verkar vilja köpa den ändå, hehe wink så det kostar ju inte pengar att få ihop den och lack har jag, det är bara att skicka in stötfångaren på lackering. smile

89 Inlägg
8 februari 2012
linuseek skrev:
whose skrev:

får nog bli de eftersom det inte är någon som verkar vilja köpa den ändå, hehe wink så det kostar ju inte pengar att få ihop den och lack har jag, det är bara att skicka in stötfångaren på lackering. smile

blir kul att se hur den ser ut när du är klar

411 Inlägg
8 februari 2012
Trådstartare
Kissen86 skrev:
linuseek skrev:
whose skrev:

Jo, det tycker jag med wink får börja t helgen nu igen! så börjar de ta sig  igen smile

89 Inlägg
11 februari 2012
linuseek skrev:
Kissen86 skrev:
linuseek skrev:

Jo, det tycker jag med wink får börja t helgen nu igen! så börjar de ta sig  igen smile

blir kul att se när du blir klar med bilen

411 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/40/39809/39809-062c9341d46a7a1460f0a991d5cd2fac.jpg
fått jobb,fått pengar och fått lusten tillbaka att börja greja då jag inte fått någon spekulant! så håll utkik!!

/ Linus

920 Inlägg
18 februari 2012
fint att penga problemet löst sig den verkar bli sjukt stilren prenumeration lagd !

Streetracing, you can't have more fun still having your pants on!
audi b6 stance projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3752191
Bmw e46 Rallycross bygge: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284581

411 Inlägg
18 februari 2012
Trådstartare
BNRacing skrev:
fint att penga problemet löst sig den verkar bli sjukt stilren prenumeration lagd !

Ja, precis! Tack, håll koll så ska vi se till att de händer nåt smile

157 Inlägg
18 februari 2012
Fan va gött, Kör hårt.

Sök