Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
varf är det SÅ sällan som man ser bilar med sollucka i sverige? Visst vinterklimatet påverkar, men i skottland, Nederländerna, norra tyskland, ryssland klimatet är inte så annorlunda, men finns en del bilar med solluckor
-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)
Ja ja ja gamling Är inte 80-talet längre Taklucka har man för styling
Så rätt! Höjer utseendet något jävulskt!
instämmer + med glaslucka släppt mer ljus i coupe (tycker jag)
-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)
Synd att så få i Sverige har det I USA så sitter det standard på typ alla 9000
Det är bara att ta hem en från Usa fans en Silvrig Aero 1997 ny renoverad med lucka och nästan allt Trä
Jag är nöjd med min Blåa med taklucka som har det mesta när det gäller trä Hade dock en Scrabee Green CS A50 när vi bodde i Australien, och även den hade taklucka, och det va en CS A50
A50 med taklucka inte så vanligt fanns en här i stan med lucka och så finns det en på blocket
Det är bara att ta hem en från Usa fans en Silvrig Aero 1997 ny renoverad med lucka och nästan allt Trä
Jag är nöjd med min Blåa med taklucka som har det mesta när det gäller trä Hade dock en Scrabee Green CS A50 när vi bodde i Australien, och även den hade taklucka, och det va en CS A50
A50 med taklucka inte så vanligt fanns en här i stan med lucka och så finns det en på blocket
Nepp det är det inte! Var väl inte många som kunde motivera för frugan varför man skulle lägga 16000kr på en glasskiva
haha snygg mongopipa där bak som typ hänger i backen... sluta snåla och köp ett jt nån gång sen snön, nu är du i Norrland, sluta klaga
Min mongopipa är ju awesome! Äsch, ingen idé att köpa än, får bli till sommarn eller nått Neh neh, jag klagar inte över snön! Kommer sakna den när jag åkter söderut Är ju fett kul att sladda omkring!
haha snygg mongopipa där bak som typ hänger i backen... sluta snåla och köp ett jt nån gång sen snön, nu är du i Norrland, sluta klaga
Min mongopipa är ju awesome! Äsch, ingen idé att köpa än, får bli till sommarn eller nått Neh neh, jag klagar inte över snön! Kommer sakna den när jag åkter söderut Är ju fett kul att sladda omkring!
Lungt jonnie, när han har vägarna förbi mig köper han det som jag har i källaren eller något av dom hehe
Lungt jonnie, när han har vägarna förbi mig köper han det som jag har i källaren eller något av dom hehe
Precis! Och jag kommer nog ha vägarna förbi Stockholm till sommarn när man ska köra ner bilen
Precis! Och jag kommer nog ha vägarna förbi Stockholm till sommarn när man ska köra ner bilen
Ja precis! Jag ska bygga om till en rund simonsdämpare, då kommer det o låta högt! hade det förrut, men inte bäst passform på de systemet, o då tänkte jag att 1 dämpare från JT bör låta högt, för det gör det på min 9-3a... men icke! :p