Blir bara skriftlig uppdatering ikväll men om nån fortfarande följer tråden och vill så kan jag lägga upp bilder på dagens arbete imorgon? Är för trött ikväll, och det jag skrivet nedanför är säkert mer svammel än nåt annat

Har slipat som en Gnu hela dagen idag och har nästan lyckats slipa hela fjäderpaketen förutom ena långfjädern som jag inte hann börja på!
Har lagt rostskyddsfärg så länge på bakaxeln men detta ska slipas väck igen men var tvungen att skydda den för rost under tiden då jag väntar på pengar så jag kan köpa den lack m,m som jag ska ha till den.
Imorgon blir det till att slipa färdigt och sedan ska det slabbas på färg på fjäderpaketet, Nästa blir till att gå på nedslipningen av bilen undertill. Har bara lite saker som ska mätas upp och monteras/kapas väck först. Ska bland annat montera väck den lastkännande ventilen så jag slipper slå huvudet i den meddans jag slipar och håller på

Har också beslutat mig för att slipa ner flakets ovansida också så jag kan svetsa igen hålen efter lastöglor och popnitarna som håller durkplåten på plats.
Kommer även i mån av tid att specialtillverka ett flaklock som kommer att ligga jäms med flakets sidor så jag slipper att skotta snö ifrån flaket samt att kunna montera baslåda m,m i. Sen är det rätt bra att kunna handla och dylikt utan att lasta hela hytten full

Kommer bli flaklock ala USA Truck style.
Så blir en del att göra framöver så keep on reading för snart börjar det hända grejor