2397
Sök

Angående: Garageträff Falun 5/5 kl 18 (inofficiell)

83 Inlägg
5 maj 2012
Nu åker de minst 2st bilar från Mora smile

Sponsorer: AudioVideo Mora "Batteri, Kabel m.m"
Leverantörer Ljud: EJ KLART

Darkus
5 maj 2012
Kom nyss in från garaget å är tok skitig. Ska duscha först så få vi se om jag hinner.

370 Inlägg
5 maj 2012
kommer upp med minst tre till om en timme smile

64 Inlägg
5 maj 2012
Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3562792 budget drift projekt
sponsorer sökes

2 624 Inlägg
5 maj 2012
rgthejibber skrev:
Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

http://www.hitta.se/vagbeskrivning#star … 9140+falun

648 Inlägg
5 maj 2012
rgthejibber skrev:

För att vara helt ärlig så skippa det om du verkligen inte vill åka bil i 2timmar, träffen är högst troligen obefintlig när du kommit fram isånnafall, det brukar bli så samt att vädret är allt annat än stabilt

Darkus
5 maj 2012
Håller med Ejan. Jag var där i högst en halvtimme så drog jag. Fanns några fina bilar dock. Men är nog mer en träff för lokala stjärnor.

Ejan skrev:
rgthejibber skrev:

För att vara helt ärlig så skippa det om du verkligen inte vill åka bil i 2timmar, träffen är högst troligen obefintlig när du kommit fram isånnafall, det brukar bli så samt att vädret är allt annat än stabilt

142 Inlägg
5 maj 2012
Darkus skrev:
Håller med Ejan. Jag var där i högst en halvtimme så drog jag. Fanns några fina bilar dock. Men är nog mer en träff för lokala stjärnor.

Ejan skrev:
rgthejibber skrev:

sant sant. var där typ lika länge. Kallt som fan, några fina bilar och lokala baslåda klubben! Dock en trevlig halvtimme! smile

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!

1 335 Inlägg
5 maj 2012
Alltid likadant på dessa träffar, 30minuter räcker.

24 Inlägg
5 maj 2012
Jag var dit vid 22:30, då stod det 4st Volvos kvar, dock utan bmwturbon, åkte med en polare, vi skulle bara kika om det va nått drag där! vilket det itne va! hmm , Vi får hoppas på bättre väder och fler bilar nästa gång! smile

222 Inlägg
5 maj 2012
Var ju lite bilar i början, sedan drog de flesta till Rättvik.

Peugeot is my religion, 205 GTi is my god
26 Inlägg
6 maj 2012
Vem vill stå och huttra på en bilträff när det nästan är vinter ute? Inte jag iaf. Någon kunde faktiskt ha beställt bättre väder... wink

Peugeot is my religion, 205 GTi is my god

583 Inlägg
6 maj 2012
Vart va alla? va förbi Ica inte en käft typ hmm va några nere på Centrum och några som hängde vid Max hmm

blir Bilträff i Hofors den 18 Maj kl 18:00 hoppas på bättre väder dock:)

Mr White
1 072 Inlägg
6 maj 2012
Åkte efter 40min me en brun 945 ist för en vit..Körde igenom nån tropisk regnskur på vägen till träffen:)

138 Inlägg
6 maj 2012
18:00-19:30 sen blev det hem till hockey´n...sorry..smile (svinkallt ja)

222 Inlägg
6 maj 2012
Och idioterna som sladdade runt med den röda corvette'n, att folk inte kan sköta sig.

142 Inlägg
6 maj 2012
speeDs_ skrev:
Och idioterna som sladdade runt med den röda corvette'n, att folk inte kan sköta sig.

+1

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!

648 Inlägg
6 maj 2012
Det var en riktigt idiot , bara väntade på att han skulle krocka nåt

1 335 Inlägg
6 maj 2012
speeDs_ skrev:

Va ju en tattare som sladda runt i en BMW lite senare å tog hörnet på ena rabatten på parkeringen! big_smile Hahahaha

168 Inlägg
6 maj 2012
OphanWitehall skrev:
speeDs_ skrev:

Va ju en tattare som sladda runt i en BMW lite senare å tog hörnet på ena rabatten på parkeringen! big_smile Hahahaha

Synd att man åkte så tidigt och missade det då haha. Var ju så kallt så vi drog till rättvik och rastade kompressorn istället.

Sök