Angående: Garageträff Falun 5/5 kl 18 (inofficiell)

DalaStance
5 maj 2012 · 83 Inlägg

Nu åker de minst 2st bilar från Mora smile

Sponsorer: AudioVideo Mora "Batteri, Kabel m.m"
Leverantörer Ljud: EJ KLART
Darkus
5 maj 2012 ·

Kom nyss in från garaget å är tok skitig. Ska duscha först så få vi se om jag hinner.

M44ltie
5 maj 2012 · 370 Inlägg

kommer upp med minst tre till om en timme smile

rgthejibber
5 maj 2012 · 64 Inlägg

Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3562792 budget drift projekt
sponsorer sökes
martinn
5 maj 2012 · 2 624 Inlägg

rgthejibber skrev:
Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

http://www.hitta.se/vagbeskrivning#star … 9140+falun

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
Ejan
5 maj 2012 · 648 Inlägg

rgthejibber skrev:
Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

För att vara helt ärlig så skippa det om du verkligen inte vill åka bil i 2timmar, träffen är högst troligen obefintlig när du kommit fram isånnafall, det brukar bli så samt att vädret är allt annat än stabilt

Darkus
5 maj 2012 ·

Håller med Ejan. Jag var där i högst en halvtimme så drog jag. Fanns några fina bilar dock. Men är nog mer en träff för lokala stjärnor.

Ejan skrev:

rgthejibber skrev:
Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

För att vara helt ärlig så skippa det om du verkligen inte vill åka bil i 2timmar, träffen är högst troligen obefintlig när du kommit fram isånnafall, det brukar bli så samt att vädret är allt annat än stabilt

BraBanan
5 maj 2012 · 142 Inlägg

Darkus skrev:
Håller med Ejan. Jag var där i högst en halvtimme så drog jag. Fanns några fina bilar dock. Men är nog mer en träff för lokala stjärnor.

Ejan skrev:

rgthejibber skrev:
Hur länge kommer träffen hålla på? lol verkar kul men är en bit att åka yikes (2 timmar)
kan någon slänga upp en karta? så man hittar tongue så kanske vi kommer ett gäng från kumla

För att vara helt ärlig så skippa det om du verkligen inte vill åka bil i 2timmar, träffen är högst troligen obefintlig när du kommit fram isånnafall, det brukar bli så samt att vädret är allt annat än stabilt

sant sant. var där typ lika länge. Kallt som fan, några fina bilar och lokala baslåda klubben! Dock en trevlig halvtimme! smile

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!
Mazda rx-7 "Azureus" (1993)
Nissan Gt-r (2011)
OphanWitehall
5 maj 2012 · 1 335 Inlägg

Alltid likadant på dessa träffar, 30minuter räcker.

Nilve
5 maj 2012 · 24 Inlägg

Jag var dit vid 22:30, då stod det 4st Volvos kvar, dock utan bmwturbon, åkte med en polare, vi skulle bara kika om det va nått drag där! vilket det itne va! hmm , Vi får hoppas på bättre väder och fler bilar nästa gång! smile

alindquist
5 maj 2012 · 222 Inlägg

Var ju lite bilar i början, sedan drog de flesta till Rättvik.

BMW 135I "CSL" (2008)
Dimma Peugeot is my religion, 205 GTi is my god
6 maj 2012 · 26 Inlägg

Vem vill stå och huttra på en bilträff när det nästan är vinter ute? Inte jag iaf. Någon kunde faktiskt ha beställt bättre väder... wink

Peugeot is my religion, 205 GTi is my god
bengan87
6 maj 2012 · 583 Inlägg

Vart va alla? va förbi Ica inte en käft typ hmm va några nere på Centrum och några som hängde vid Max hmm

blir Bilträff i Hofors den 18 Maj kl 18:00 hoppas på bättre väder dock:)

vullen Mr White
6 maj 2012 · 1 072 Inlägg

Åkte efter 40min me en brun 945 ist för en vit..Körde igenom nån tropisk regnskur på vägen till träffen:)

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
jankarl
6 maj 2012 · 138 Inlägg

18:00-19:30 sen blev det hem till hockey´n...sorry..smile (svinkallt ja)

alindquist
6 maj 2012 · 222 Inlägg

Och idioterna som sladdade runt med den röda corvette'n, att folk inte kan sköta sig.

BMW 135I "CSL" (2008)
BraBanan
6 maj 2012 · 142 Inlägg

speeDs_ skrev:
Och idioterna som sladdade runt med den röda corvette'n, att folk inte kan sköta sig.

+1

Projekt mazda rx7 "Azureus-7" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=264308
www.an88.seAN-kopplingar och slang.
www.dsgbutiken.se Sjukt bra service och hjälp.
www.vegoria.se Jobbet, allt möjligt bra!
Nissan Gt-r (2011)
Mazda rx-7 "Azureus" (1993)
Ejan
6 maj 2012 · 648 Inlägg

Det var en riktigt idiot , bara väntade på att han skulle krocka nåt

OphanWitehall
6 maj 2012 · 1 335 Inlägg

speeDs_ skrev:
Och idioterna som sladdade runt med den röda corvette'n, att folk inte kan sköta sig.

Va ju en tattare som sladda runt i en BMW lite senare å tog hörnet på ena rabatten på parkeringen! big_smile Hahahaha

JonasHaglund
6 maj 2012 · 168 Inlägg

OphanWitehall skrev:

speeDs_ skrev:
Och idioterna som sladdade runt med den röda corvette'n, att folk inte kan sköta sig.

Va ju en tattare som sladda runt i en BMW lite senare å tog hörnet på ena rabatten på parkeringen! big_smile Hahahaha

Synd att man åkte så tidigt och missade det då haha. Var ju så kallt så vi drog till rättvik och rastade kompressorn istället.

Toyota Aygo "Fuffen" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang