Vi var 3 bilar som körde från mellanskåne igår till väla. Inte en käft var där och inte heller mycket ös på Ättekulla. Vi drog vidare till Ängelholm o då stack alla när vi kom pga att snuten var där. Tycker det e sjukt drygt att några ska till hbg och några till ängelholm, kanske skulle arrangerats bättre?
Kan ta med mig kamera nån annan gång men hade varit kul att slippa köra i onödan när det e så långt!
Vi var 3 bilar som körde från mellanskåne igår till väla. Inte en käft var där och inte heller mycket ös på Ättekulla. Vi drog vidare till Ängelholm o då stack alla när vi kom pga att snuten var där. Tycker det e sjukt drygt att några ska till hbg och några till ängelholm, kanske skulle arrangerats bättre?
Kan ta med mig kamera nån annan gång men hade varit kul att slippa köra i onödan när det e så långt!
- vi samlades en del bilar i Ängelholm och några på väla och alla från väla blev uppskickade till Ängelholm dem står på väla 20-21 sen rullar folket.. Ett tips är att komma till platsen i tid :-)
Som jag uppfattat allt så händer allt i Ängelholm? Och inte i HBG?
Det händer lite överallt men ingenstans och folk yrar rundor för de vet fan inte vart de ska du så just nu är det som ingen mans land man vet inte vart det händer