1486
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

613 Inlägg
30 mars 2012
Trådstartare
AI-ZOOM skrev:
Kommer idag och tar lite bilder, hoppas på mkt folk smile

MVH AI-ZOOM

Gött ta några på min svarta om du kan

37 Inlägg
30 mars 2012
Är det på Väla utanför max eller är det i parkeringshuset nu på lördag? vi som kommer från gislaved har 17 mil enkel resa, så skulle vara trevligt att få veta exakt vart man ska så man inte virrar runt där och inte hittar något, bensinen har ju gått o blivit ganska dyr roll hehe

eller kanske nåt telenummer till någon som vet och kan hjälpa oss där nere om det skulle bli galet smile

//Jidafo

13 Inlägg
30 mars 2012
Jidafo skrev:
Är det på Väla utanför max eller är det i parkeringshuset nu på lördag? vi som kommer från gislaved har 17 mil enkel resa, så skulle vara trevligt att få veta exakt vart man ska så man inte virrar runt där och inte hittar något, bensinen har ju gått o blivit ganska dyr roll hehe

eller kanske nåt telenummer till någon som vet och kan hjälpa oss där nere om det skulle bli galet smile

//Jidafo

Står längre upp i tråden, vilka är det som åker med dig ? kanske åker ner med dig om det kommer tid till det smile

37 Inlägg
30 mars 2012
Fetjan skrev:
Jidafo skrev:

//Jidafo

Står längre upp i tråden, vilka är det som åker med dig ? kanske åker ner med dig om det kommer tid till det smile

Jo, har läst.. men alla skriver massa olika, om malmö, och ängelholm o massa annat.. vill veta svart på vitt! vart man ska.. inte massa velande tongue

Det är jag, Jocke o Emma i min bil än så länge, tror vi blir 6-7 bilar sammanlagt, så det finns nog plats smile men tror inte jag får full bil ändå tongue bara att säga till när du vet! vi drar vid 3 - halv 4

13 Inlägg
30 mars 2012
Jidafo skrev:
Fetjan skrev:
Jidafo skrev:

//Jidafo

Jo, har läst.. men alla skriver massa olika, om malmö, och ängelholm o massa annat.. vill veta svart på vitt! vart man ska.. inte massa velande tongue

Det är jag, Jocke o Emma i min bil än så länge, tror vi blir 6-7 bilar sammanlagt, så det finns nog plats smile men tror inte jag får full bil ändå tongue bara att säga till när du vet! vi drar vid 3 - halv 4

Ja, men det är typ malmö först, men dit skulle inte vi.. toyota-nikke har koll på det smile
okej, men jag hör av mig imon. Puss och kräm.

37 Inlägg
30 mars 2012
Fetjan skrev:
Jidafo skrev:
Fetjan skrev:

Ja, men det är typ malmö först, men dit skulle inte vi.. toyota-nikke har koll på det smile
okej, men jag hör av mig imon. Puss och kräm.

Okej! det låter bra! smile hörs imorgon!

479 Inlägg
31 mars 2012
Träff ikv i hbg/äholm?

I´m living my life a quarter mile at the time!

613 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
oM NI TITTAR FÖRSTA SIDAN SÅ SER NI ATT DET ÄR VÄLA MAX FREDAGAR-LÖRDAGAR KL 20:00 OCH SEN SER VI VART VI ÅKER

30 Inlägg
31 mars 2012
Hur ser vädret ut i Helsingborg? här snöar det atm. Så länge det inte ligger snö på vägarna så kommer vi smile

957 Inlägg
31 mars 2012
Mentos_ skrev:
Hur ser vädret ut i Helsingborg? här snöar det atm. Så länge det inte ligger snö på vägarna så kommer vi smile

Det blåser en hel del  men det är  tort och fint anas

613 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
Mentos_ skrev:

Ingen snö här inte det blåser lite så jacka är bra om ni har med er big_smile

613 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
Då tänkte jag att vi skulle dra  igång lite träffar i Helsingborg varje Fredag-Lördag. Vi börjar med att samlas på väla max  20:00 och sen ser vi vart vi ska. Ni som inte är där i tid får ju skylla er själva om ni inte hittar oss sen.

Vill passa på att tacka alla som kom i Lördags med då jag gissade på max 10-12 bilar och så kommer det som en överaskning och trillar in typ 40 bilar.

Sprid det här till alla ni känner som har bilar så att vi får lite liv i alla som har bilar och försöka att göra Helsingborg 2012 till ett riktigt gött år.

Skriv upp om ni har planer på att komma så ser alla som inte bor i Helsingborg med om det blir bilar eller inte. Kanske inte så roligt att köra 5-10 mil till en träff och så står det typ 5 bilar och så har man kört 5-10 mil och blir besviken.

Nvh Peter/Wanted

(OBS OBS) DET HÄR ÄR BARA TRÄFFAR INGET ANNAT.

30 Inlägg
31 mars 2012
WANTED skrev:
Mentos_ skrev:

Ingen snö här inte det blåser lite så jacka är bra om ni har med er big_smile

Lite vind kan man ju leva med, så länge det inte kommer massa snö, blir lite knepigt att ta sig hem då tongue

613 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
Nu tittar solen fram i Helsingborg hoppas den är kvar ett bra tag big_smile

249 Inlägg
31 mars 2012
någon som har bilder sen igår?

479 Inlägg
31 mars 2012
WANTED skrev:
Nu tittar solen fram i Helsingborg hoppas den är kvar ett bra tag big_smile

Gött ! smile

I´m living my life a quarter mile at the time!

Nathalie, Malmö
41 Inlägg
31 mars 2012
henkemedpuffen skrev:
någon som har bilder sen igår?

Hade inte varit fel att ha bilderna sen igår! Håller koll på puttes sida!

Bästa du varit med om!

457 Inlägg
31 mars 2012
- Ni behöver inte vara oroliga för någon snö lär det inte bli enligt dmi ska de vara uppehåll och sol hela kvällen i Helsingborg, med lite blåst så jag tror det kommer bli en bra kväll men klä er varmt är ju ett tips :-)

81 Inlägg
31 mars 2012
Jag tror min lexus ville komma så då får man väl bara lyda. Den har ju en helt ny stämma med sprillans nytt cat-back? Eventuellt kommer vi med systemkamera och eller filmkamera.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.

1 813 Inlägg
31 mars 2012
Kommer oxå ikv=) dock utan evon för den står upppallad å väntar på resten av delarna från leverantören=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Sök