bluie skrev:Det är fint väder iallafall. Får hoppas på mkt folk idag..
JDMCRAZE skrev:bluie skrev:Det är fint väder iallafall. Får hoppas på mkt folk idag..såg inte dig jue
bluie skrev:JDMCRAZE skrev:bluie skrev:Det är fint väder iallafall. Får hoppas på mkt folk idag..såg inte dig jue Vaa? Jodå jag var där
Clintan66 skrev:Någon som filmade lite igår? Hade varit kul att se lite eftersom man själv jobbar denna helgen. Håller tummarna för nästa helg.
Jimmaiy skrev:Clintan66 skrev:Någon som filmade lite igår? Hade varit kul att se lite eftersom man själv jobbar denna helgen. Håller tummarna för nästa helg.jag filmade lite av de "roligare" bilarna när de lekte och körde race ska se om de blev bra senare:)
Clintan66 skrev:Jimmaiy skrev:Clintan66 skrev:Någon som filmade lite igår? Hade varit kul att se lite eftersom man själv jobbar denna helgen. Håller tummarna för nästa helg.jag filmade lite av de "roligare" bilarna när de lekte och körde race ska se om de blev bra senare:)Kalas. Bara upp med det
Clintan66 skrev:Kalas
Jimmaiy skrev:Clintan66 skrev:Kalas Den röda supran är ett jävla monster:) tur jag fick den på film efter många helgers försök.
maxxxad skrev:Är ni fortfarande igång varje lördagar?lite sugen på att komma upp en kväll
Arkaj skrev:Jimmaiy skrev:Clintan66 skrev:Kalas Den röda supran är ett jävla monster:) tur jag fick den på film efter många helgers försök.Tack
MickeMys skrev:Ingen som fick film på en isblå Impreza som lekte???
AI-ZOOM skrev:MickeMys skrev:Ingen som fick film på en isblå Impreza som lekte???Jag har, den ska snart upp Mhv