granadadr skrev:
Growe skrev:
bara att släppa gasen tills dess att han ökar avståndet stannar det så stannar det. bara stå och vänta
skit ska ha skit så att säga.
rätt ofta detta händer när jag kör buss man ser inte ens bilen bakom brukar då vara lite snäll när jag åker tomme att bromsa rätt hårt vid hastighets skylten

för min del spelar det inte mig den minsta roll om hen hamnar under bussen. varken buss eller jag blir skadad.
värre när man kör ungar.
man borde anta att man beter sig bättre när man åker förbi eller bakom en skolbuss men icke sa nicke.
någon gång i månaden så får man tex bromsa för idioter som kör om fast dom inte hinner osv.
noll i respekt.
kör själv väldigt fort och ibland rätt vårdlöst. Men jag respekterar folk i allmänhet och kör tex inte om på möte eller ligger nära för att någon kör sakta.. även om man blir trött på idioter som kör 60 på 80väg osv. så svär man lite men håller endå avståndet och väntar tils det är lämpligt att köra om
jopp,, råkade ut för en sak härromdan,, skulle ut på en större väg 50,, blev mkt snabbt en 70 väg,, jag låga bakom gasade som på och ärligt talat förväntade jag mig att bilen skulle öka,, NEJ,, han bromsade och hytte med näven,, visst jag kom för nära,, men inte med flit,, jag vart faktiskt förbannad,, för när det är sol ute så förväntar man sig att bilar ska öka från 50 till 70,,, och jag hade dessutom fel på bilen,, gick i limp mode,, så tro mig jag gasade försiktigt,,,,