Hej alla.Nu har man skaffa en 945 LTT som ska förfinas och fixas iordning
ts007 skrev:Kul att grejorna kom till nytta och tanten blev glad att det blev mera plats i garaget:-)
Norden_80 skrev:ts007 skrev:Kul att grejorna kom till nytta och tanten blev glad att det blev mera plats i garaget:-)Det värkar vara ett vanligt fenomen det där.
Rille-K skrev:Ska bli kul att se din pärla i morgon Tobbe... Ser skit bra ut på bilderna...
Markus1987 skrev:Fronten ser ju riktigt schyst ut men jag skulle ha monterat volvo emblemet i grillen!
Norden_80 skrev:Vad blir nästa grej att atakera då?
ts007 skrev:Norden_80 skrev:ts007 skrev:Kul att grejorna kom till nytta och tanten blev glad att det blev mera plats i garaget:-)Det värkar vara ett vanligt fenomen det där.Amen!!
Rille-K skrev:ts007 skrev:Norden_80 skrev:Det värkar vara ett vanligt fenomen det där.Amen!!Nice, plats för lite nya prylar...
ts007 skrev:Norden_80 skrev:Det värkar vara ett vanligt fenomen det där.Amen!!
Norden_80 skrev:Det värkar vara ett vanligt fenomen det där.
tobzter skrev:Rille-K skrev:Ska bli kul att se din pärla i morgon Tobbe... Ser skit bra ut på bilderna... Bilderna ljuger haha .du får syna den i morrn Markus1987 skrev:Fronten ser ju riktigt schyst ut men jag skulle ha monterat volvo emblemet i grillen!De skulle inte jag tackarNorden_80 skrev:Vad blir nästa grej att atakera då?De blir nog lite gott å blandatts007 skrev:Kul att grejorna kom till nytta och tanten blev glad att det blev mera plats i garaget:-)Grymt tack kompis
Fearsy skrev:Jekla stiligt (vågar man fråga vart du lämnar in saker på lack?, har svårt att hitta någon jag litar på)
Fearsy skrev:Får se om jag kan lura frun i morgon så jag kan komma o kika lite på din bil
Norden_80 skrev:Synd att reg plåten måste ditt sedan för det varrt ju tok bra. Med allt från lycktor grill och allt de. Gillar.
VonMunkavel skrev:Tycker du ska satsa på en liten klisterlapps reg skylt, en stor plåt bit kommer sabba locken
tobzter skrev:Norden_80 skrev:Synd att reg plåten måste ditt sedan för det varrt ju tok bra. Med allt från lycktor grill och allt de. Gillar.Grymt tack mannenVonMunkavel skrev:Tycker du ska satsa på en liten klisterlapps reg skylt, en stor plåt bit kommer sabba lockenJo men tyvärr e de ju böter på de men får se hur ja gör