Inför: Night time meet träff i Enköping 8/9

road_runner Team Midnight Racing
12 augusti 2012 · 65 Inlägg

Hej

Nu är det dags för en träff i enköping igen,

Den 8 september på öb parkeringen i enköping samlas alla som vill på en träff, där syftet är att prata umgås och kolla på andras byggen.

träffen börjar officiellt kl 20 på lördag och fortsätter så länge nån finns kvar.

helst så ser vi som anordnar (Team Midnight Racing) att alkohol och dåligt humör stannar hemma eller där det lämpar sig bättre, likaså att man inte leker inne på parkeringen i närheten av bilarna.

för att rymma så många bilar som möjligt försök ställa er i rad över parkeringen.

adressen för träffen är skälbygatan 8 enköping. finns både mc donalds och max precis i närheten och likaså statoil och okq8, det finns även carwash precis ner till träff området om det är någon som vill tvätta innan.

och med denna information så hälsa jag alla varmt välkomna till träffen
och frågor skickas till mig road_runner här på garaget.

                                                        Mvh: Team Midnight Racing

T.M.R
Team Midnight Racing
Nissan Skyline R33 GTS25T "svarten" (1994)
jliskyline Team Midnight Racing
12 augusti 2012 · 137 Inlägg

På tiden att ni tog tag i detta så det händer något i bil väg i Enköping.Men att jag måste sparka er i häcken för att det hända något är inte bra lol vi se där

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
Turbotoken
12 augusti 2012 · 80 Inlägg

jliskyline skrev:
På tiden att ni tog tag i detta så det händer något i bil väg i Enköping.Men att jag måste sparka er i häcken för att det hända något är inte bra lol vi se där

Lysande intsiativ ! Är lätt på

fast_car
12 augusti 2012 · 47 Inlägg

smile Japp vi bestämde oss för denna igår efter lite snack om datum. men nu kom den upp johan så nu fick du din träff:P och vi hoppas verkligen på att den blir som förra året när vi körde den!

så hälsar alla välkomna och så får vi hoppas på kanon väder oxåbig_smile

Fastcar
jliskyline Team Midnight Racing
12 augusti 2012 · 137 Inlägg

Finns ett par saker som jag vill ändra på.1 inget motor ras 2 att man inte får stryk av en 940 lollol

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
Kenny90
12 augusti 2012 · 19 Inlägg

jliskyline skrev:
Finns ett par saker som jag vill ändra på.1 inget motor ras 2 att man inte får stryk av en 940 lollol

Men det var ju inte vilken 940 som helst som du fick stryk av, är ju lite klös i den wink

Volkswagen Golf Mk2 "Open Air" (1992)
Zorz Touch by U
12 augusti 2012 · 910 Inlägg

Dyker kanske upp med ett par bekanta bilar... wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Ghost Rider
12 augusti 2012 · 466 Inlägg

synd det är så långt att åka annars kanske jag kommit upp me diesel monstret smile

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
fast_car
12 augusti 2012 · 47 Inlägg

Fprobban skrev:
Dyker kanske upp med ett par bekanta bilar... wink

De tycker jag du ska göra robban wink var ju kul förra året du kom smile

Fastcar
nuckan
12 augusti 2012 · 98 Inlägg

Jag kommer!smile

livet är underbart när underlivet är bart!
Boat
13 augusti 2012 · 92 Inlägg

Venton kommer nog va där då, och hoppas på fler tyskar o japsar kommer i år än tidigare årsmile

Senast redigerat av boat (13 augusti 2012)

Bianco mest bara galen :)
13 augusti 2012 · 80 Inlägg

synd att denna träff krockar med det lagliga racet i västerås! (vsc cup) när det äntligen händer nåt på hemmaplan sad

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
13 augusti 2012 · 271 Inlägg

E vi hemma dyker vi och pruttmuffarna självklart upp och kollar läget! big_smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Black_Art
13 augusti 2012 ·

Som sagt.. Synd att det krockar med vås..

road_runner Team Midnight Racing
14 augusti 2012 · 65 Inlägg

Ja det tråkiga med sommaren är att oavsett vilket datum man oftast väljer så krockar det med något,

T.M.R
Team Midnight Racing
Nissan Skyline R33 GTS25T "svarten" (1994)
hks__ Försäljare inom Bilmultimedia
14 augusti 2012 · 434 Inlägg

Får se om jag kan komma med Fiaten, vet att jag kan vara upptagen på kvällen tongue Återkommer !

fast_car
14 augusti 2012 · 47 Inlägg

hks__ skrev:
Får se om jag kan komma med Fiaten, vet att jag kan vara upptagen på kvällen tongue Återkommer !

Låter kanon de, hoppas på du kommer som förra året! ser fram emot om du kan komma, alltid roligt få dit lite ljudbilar

Fastcar
CarpeDiem German Engineering
14 augusti 2012 · 9 081 Inlägg

Låter ju trevligt med Enköpings-träff, synd att det krockar med VSC Cup.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Exevius
19 augusti 2012 · 17 Inlägg

Ska nog kunna ta å titta förbi och se på lite bilar. de e ju kul att de händer lite hemma. borde bli mer av de.

Saab 93 se (2002)
Saab 9-5 (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang