Min Första plan var att renovera och trima en t5 motor och slänga i den i en 850. Men dessto längre tiden gick så blev jag mer och mer sugen på köra bakhjulsdrivet. Så tillslut köpte jag mig en 740 som jag ska och lägga i... Visa mer
har du orginal stakar i motorn så ska du nog passa dig för att ställa på laddtrycket mer än 1,0 bar Grattis till att den går så bra i övrigt, det blev en riktig sleeper
har du orginal stakar i motorn så ska du nog passa dig för att ställa på laddtrycket mer än 1,0 bar Grattis till att den går så bra i övrigt, det blev en riktig sleeper
har en polare som kör med 1,6 i ladd å han har orginalstakar och den har inte gett upp än konstigt nog;) men jag har bytt till h-profil så det är lungt! Tackar Tackar! få se hur länge den få bli sleeper
Usa-front å massa annat småågreejs inhandlat! även stötdämpare inför reggning. Reggning bokad men ska nog flytta fram de en vecka till pga rätt mkt kvar inför reggning!
Dax för reggning nu på torsda! Ha rätt mkt kvar å imon har jag pubrunda så kommer bli stressigt som faan! Men jag håller tummarna och så få vi se hur de går!
Stakarna går väl gränsen vad man bör undvika 1.3 i ladd?
jag har hört att de är runt 1,1-1,3 ungefär men vet en polare som kör med 1,6 i ladd med orginalstakar:P fast dock vet man kanske inte hur länge de håller då:P
Stakarna går väl gränsen vad man bör undvika 1.3 i ladd?
jag har hört att de är runt 1,1-1,3 ungefär men vet en polare som kör med 1,6 i ladd med orginalstakar:P fast dock vet man kanske inte hur länge de håller då:P
1,2 har flertalet kunniga personer sagt till mig.
Fett med t5, skulle gärna själv vilja ha en vit/röd 744 med t5 motorn i...
Nu har det stått stilla här väldigt länge tyvär!!! Besiktiade bilen och fick nerklankning på avgasväderna, sen tog jag studenten och sen utomlands! kom hem å då fick jag hem ett brev att bilen va avställd... sen försvann all tid åt jobb och sånt!! tills idag!! då jag statade upp den igen! gick finfint! har oxå börjat kolla vad det kan vara som gör att avgasvärderna är som dom är.. det verkar som om luftmassomätaren inte få rätt signaler! ska försöka uppdatera oftare nu igen