Hur reagerar omgivningen på "stötande" bakrutedekaler?

bollen1986
6 september 2007 · 3 714 Inlägg

gör göra egna dekaler på dekaltrim.se :d

finns massa andra coola logos där med:d

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
niceemil
6 september 2007 · 9 Inlägg

såg en idag på en lilla fiesta " haha du blev just omkörd av en fiesta " tongue inte många som kan gilla den

Have Some Sympathy, Or I Will Lay Your Sole To Waste
Saab 900 (1996)
-K-
6 september 2007 · 88 Inlägg

svanstrom skrev:

FirefoX skrev:
Idag såg jag: "Det var fullt på skroten, så här är jag igen."

Jag tycker bara det är roligt att se, men jag skulle aldrig vilja ha nån bakrutedekal öht på nån bil som jag äger.

Hahaha klart bäst! big_smile Du vet inte vart han fick tag på den? Eller om du orkar fråga? lol

smile

Vet tyvärr inte vem det var, den satt på en Volvo 245:a som jag inte sett förut.

BMW 320i F31 M-sport "LCI RWD" (2019)
Mrjockos V8 Real Power - No Turbo Shit
6 september 2007 · 544 Inlägg

Hade en dekal på min gamle 740 innan där det stog "Sista Svensken tar Fanan Med Sig" Mycket fin:) va blandade reaktioner bland annat så fick jag 2 vita framblinkers snodda av några "Bmw" killar...medans ja var inne och handlade...

V8 - 4 Life
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
6 september 2007 · 5 753 Inlägg

jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ironhead volvoraggare
6 september 2007 · 4 776 Inlägg

har en bra dekal på min bil som det står "ju mer jag lär mig om kvinnor ju mer älskar jag min bil"

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Lincoln Trucker
6 september 2007 · 234 Inlägg

Har övervägt att setta denna dekalen på Lincolnen "Negerpack kör Cadillac" wink

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
svanstrom a
6 september 2007 · 414 Inlägg

FirefoX skrev:

svanstrom skrev:

FirefoX skrev:
Idag såg jag: "Det var fullt på skroten, så här är jag igen."

Jag tycker bara det är roligt att se, men jag skulle aldrig vilja ha nån bakrutedekal öht på nån bil som jag äger.

Hahaha klart bäst! big_smile Du vet inte vart han fick tag på den? Eller om du orkar fråga? lol

smile

Vet tyvärr inte vem det var, den satt på en Volvo 245:a som jag inte sett förut.

Haha okej! smile Får spana runt lite då, tack ändå! Den skulle förövrigt passa perfekt på Fiaten min big_smile

hej
malmer Hobbyfotograf
6 september 2007 · 12 Inlägg

Lincoln skrev:
Har övervägt att setta denna dekalen på Lincolnen "Negerpack kör Cadillac" wink

Kan ju förövrigt anses som stötande och kanske t.o.m. hets mot folkgrupp (inte säker på sista punkten).

racing narcissist
7 september 2007 · 90 Inlägg

Lincoln skrev:
Har övervägt att setta denna dekalen på Lincolnen "Negerpack kör Cadillac" wink

de va moget. ///   racing

Dom säger att kärlek inte kan köpas för pengar, då har du aldrig äget en Porsche.
Porsche Panamera "Black pearl" (2012)
Antihero
7 september 2007 · 204 Inlägg

racing skrev:

Lincoln skrev:
Har övervägt att setta denna dekalen på Lincolnen "Negerpack kör Cadillac" wink

de va moget. ///   racing

Hahah ja lite humor ska man ju få ha

They say pain is just weakness leaving the body. God damn, I'll come back stronger than ever!
BMW 525 Turbo "Carolus Rex" (1995)
Xtravagant 1337
7 september 2007 · 1 343 Inlägg

Sen när blev ideologi en fråga om hur mogen man är???

I'm not a fighter, I'm a lover!
Mazda MX5 "NjoyDesign" (1991)
Decibel
7 september 2007 · 2 911 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

Sätt den i framrutan istället, så vi som kör volvo kan se den, för vi ligger väl inte bakom en ford ? tongue

Micke 807
7 september 2007 · 4 Inlägg

jag hade en nissan micra 1,0 som jag körde som ett svin med!
i bakrutan stog det "second place is first place loser!" var tydligen inte så populärt en dag när jag kom ut till häcken hade någon hopat på den var fågel bad på taket och huven men det gjorde mig bara gladare så klart smile tyckte det passa bilens övriga förmer wink

Senast redigerat av Micke 807 (7 september 2007)

_BMW_
7 september 2007 ·

Jag har en rosa Playboy kanin i bakrutan stor sådan snygg som fan wink Fått mycket kommentarer faktiskt av folk i alla åldrar.. roligt med folk som berömmer saker man gjort på bilen smile

mr_harry orginal är för gubbjävlar
7 september 2007 · 296 Inlägg

som jag hade på min gammla caprice"gör som raggarna åk kollektivt" hehe;)

http://www.garaget.org/gallery/archive/39111/148282_q23m72.jpg

hellre pallbocks kung än trailer queen
Volvo 144 Automatic "9000 mil" (1968)
C3_
7 september 2007 · 2 Inlägg

en raggar bekant har dekalerna  "Skäggiga killar slickar bättre" och "Utan svarta pengar stannar sverige"

BMW 328 "e36" (1996)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 september 2007 · 5 753 Inlägg

Decibel skrev:

_Glenne_ skrev:
jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

Sätt den i framrutan istället, så vi som kör volvo kan se den, för vi ligger väl inte bakom en ford ? tongue

jaa men vafan då ser jag ju ingenting roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
EvolutionIII
7 september 2007 · 459 Inlägg

_Glenne_ skrev:
jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

bara så du vet så äre nog ingen som bryr sig om kalle längre, ta nått som är lite stötande om du vill att volvo älskarna skall bli kränkta, lycka till å ta gärna en bild när du hittat något wink

Lincoln Trucker
7 september 2007 · 234 Inlägg

Antihero skrev:

racing skrev:

Lincoln skrev:
Har övervägt att setta denna dekalen på Lincolnen "Negerpack kör Cadillac" wink

de va moget. ///   racing

Hahah ja lite humor ska man ju få ha

racing har du hört talas om humor?? roll
Sånt som får folk att skratta, man ska inte ta allting så himla allvarligt ta det med glimt i ögat då blir allt mycket bättre. tongue

SMART ARAB...läs det baklänges, det ligger något i det
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang