Hur reagerar omgivningen på "stötande" bakrutedekaler?

Hee-Maan
7 september 2007 · 3 113 Inlägg

det är bara roligt tycker jag.. vi svennar är ju bara allt för allvarliga smile

Semper Fi
racing narcissist
8 september 2007 · 90 Inlägg

Lincoln skrev:

Antihero skrev:

racing skrev:

de va moget. ///   racing

Hahah ja lite humor ska man ju få ha

racing har du hört talas om humor?? roll
Sånt som får folk att skratta, man ska inte ta allting så himla allvarligt ta det med glimt i ögat då blir allt mycket bättre. tongue

så säg om jag har fel, men ska ett förtrykt folkslag bli yterligare förolämpade, för att någon känner för de.
jag har humor men att ge sig på andras ras respektive hudfärg eller religion, käns inte som humor för mig, jag har sätt många bakrutedekaler som är bra roliga utan att behöva klanka på andra.

men jag är väl utan humor enligt dig, och de kan jag leva me.

racing

Dom säger att kärlek inte kan köpas för pengar, då har du aldrig äget en Porsche.
Porsche Panamera "Black pearl" (2012)
Digital_Kicker
8 september 2007 · 3 721 Inlägg

jävligt onödig tråd.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 september 2007 · 5 753 Inlägg

TicDemp skrev:

_Glenne_ skrev:
jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

bara så du vet så äre nog ingen som bryr sig om kalle längre, ta nått som är lite stötande om du vill att volvo älskarna skall bli kränkta, lycka till å ta gärna en bild när du hittat något wink

om jag säger så här, dom volvo raggare jag känner skulle ta illa upp, dom flesta iaf tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
xorox_88 Smack that ass!!
8 september 2007 · 2 953 Inlägg

_Glenne_ skrev:

TicDemp skrev:

_Glenne_ skrev:
jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

bara så du vet så äre nog ingen som bryr sig om kalle längre, ta nått som är lite stötande om du vill att volvo älskarna skall bli kränkta, lycka till å ta gärna en bild när du hittat något wink

om jag säger så här, dom volvo raggare jag känner skulle ta illa upp, dom flesta iaf tongue

jag skulle bara köpa en ännu större kalle som pissar på ford jag bara

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
8 september 2007 · 5 753 Inlägg

xorox_88 skrev:

_Glenne_ skrev:

TicDemp skrev:

bara så du vet så äre nog ingen som bryr sig om kalle längre, ta nått som är lite stötande om du vill att volvo älskarna skall bli kränkta, lycka till å ta gärna en bild när du hittat något wink

om jag säger så här, dom volvo raggare jag känner skulle ta illa upp, dom flesta iaf tongue

jag skulle bara köpa en ännu större kalle som pissar på ford jag bara

det skulle du inte ha råd med med din ekonomi wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Manne Jajjemen!
8 september 2007 · 1 512 Inlägg

Här har ni min!
http://www.garaget.org/?car=59387&image=565396


Digital_Kicker skrev:
jävligt onödig tråd.

rätt onödigt inlägg..

Senast redigerat av Manne (8 september 2007)

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
Niklas1987 NO
8 september 2007 · 2 182 Inlägg

Manne skrev:
Här har ni min!
http://www.garaget.org/?car=59387&image=565396


Digital_Kicker skrev:
jävligt onödig tråd.

rätt onödigt inlägg..

Den dekalen är bra, retar en del.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Charles_ Är nog fan bara bitter..
8 september 2007 · 365 Inlägg

Niklas1987 skrev:

Manne skrev:
Här har ni min!
http://www.garaget.org/?car=59387&image=565396


Digital_Kicker skrev:
jävligt onödig tråd.

rätt onödigt inlägg..

Den dekalen är bra, retar en del.

Som sagt, retar en del.. Jag skulle helt klart bli arg! tongue

Pain is temporary, Glory last forever.
Decibel
8 september 2007 · 2 911 Inlägg

Har inte fått upp någon dekal ännu, så tills vidare kör jag med en vante på torkararmen bak som visar fingret. (finns bild i galleriet).

Den talar sitt tydliga språk smile

P-G Säl-Tämjare...
8 september 2007 · 1 024 Inlägg

På en lastbil jag körde stog det i vindrutan, spegelvänt: Ska du eller jag flytta på dig?
den är rätt bra big_smile

Vilket jävla drag :)
Rejad Maskin stundent!
9 september 2007 · 218 Inlägg

Haha många fyndiga klibbor! Gillade "Det var fullt på skroten så här är jag igen", funderar på att sätta "Risig men betald" eller som någon hade i sin forumssignatur "Det är inte farten som dödar utan plötsliga stopp" tyckte den var så jävla fyndig...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
bollen1986
9 september 2007 · 3 714 Inlägg

jag kom på en som jag tyckte lät bra iaf

Kör med vett - Åk brett

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
dadde
6 januari 2009 · 2 164 Inlägg

jag gillar min.. Kalle kissar på Porsche i bakrutan på min gamla Chevrolet smile polaren har 3st porschar, han blev inte jätte lycklig över den dekalen wink men rutan är kvar smile

"Life´s too short to drive a boring car"
Enchzzz
6 januari 2009 · 347 Inlägg

Rejad skrev:
Haha många fyndiga klibbor! Gillade "Det var fullt på skroten så här är jag igen", funderar på att sätta "Risig men betald" eller som någon hade i sin forumssignatur "Det är inte farten som dödar utan plötsliga stopp" tyckte den var så jävla fyndig...

Eller som man brukar säga i staterna "It´s not the fart that kills, it´s the smell". wink

steifan DR!FTT3KN!K3R
6 januari 2009 · 10 427 Inlägg

EvolutionIII skrev:

_Glenne_ skrev:
jag funderar på att ha en stor kalle pissar på volvo på bakrutan på scorpan... bara för att reta volvo raggarna, jag menar jag har inte mkt att köra med och det finns säkert bra många volvos som går bättre men fan va dom skulle reta sig på det, iaf vissa tongue

bara så du vet så äre nog ingen som bryr sig om kalle längre, ta nått som är lite stötande om du vill att volvo älskarna skall bli kränkta, lycka till å ta gärna en bild när du hittat något wink

Tro mig, det var lite livat mellan två Volvoklubbar nyligen då en 'höjdare' i en klubb hade haft
en "Kalle pissar på *andraklubben*"-dekal på rutan på en träff anordnad av den 'drabbade' klubben. tongue

VolvoHanna
6 januari 2009 · 373 Inlägg

finns många kul dekaler å alltid finns de ngt som retar ngn... på ga.bilen hade jag en liiiten dekal i ena hörnet av bakrutan där det stog You just got passed by...... a girl... gissa om de satte fart på en del när man körde om dom wink

TyrolerHatt Skogsmålare
6 januari 2009 · 630 Inlägg

denna tyckte jag var rolig satt på en mörk skåpbil (tror den var så här)

I have a gorgeous body
Its in the trunk and starting to smell

Batta
6 januari 2009 · 1 353 Inlägg

Jag har en dekal som det står "Avundsjuka gossar är ofta sossar" och den enda som blivit lite grinig på den är en polis som stoppade mig tongue

han tyckte det var provocerande och att jag skulle ta bort den 'omedelbums' - Hans egna ord!

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
expect1991
6 januari 2009 · 1 814 Inlägg

Batta skrev:
Jag har en dekal som det står "Avundsjuka gossar är ofta sossar" och den enda som blivit lite grinig på den är en polis som stoppade mig tongue

han tyckte det var provocerande och att jag skulle ta bort den 'omedelbums' - Hans egna ord!

logiskt sett så innebär den inte att alla sossar är avundsjuka så det är nog inget fel på den.

Allt som är kul får man ha, men inget som förnedrar någons religion eller sånt, det är ju bara lågt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang