Donvito skrev:
Hur går det gör dig Djo, saknar uppdateringar på kutryggen,
Ja det är en bra fråga började spackla igår och ska ta det här nedanför.
Jag har kört med Hagmans spackel men dom ska ändra burken så det har inte varigt i sortiment på länge, så jag har på test beställt hem ett annat spackel i veckan så har nu börjat spackla med det. Är mycket nöjd med det spacklet otorligt lättslipat jämte hagmans och trevligare att applicera, Men att gå från något man kört med i flera år tog ett tag innan jag bestämde mig för ett spackel att testa.
Så jag ska beställa hem mer av detta spackel och fortsätta

Innan det så har det varigt mycket annat, Men nu är jag singel igen och ja det är ju faktiskt rätt skönt egentligen, Haft en hel del utgifter på bruksbilen också men.
Nu har jag fått besked på jobbet att jag blir kvar med en så kallad tillsvidare anställning, så nu känns det som man har en fast grund att stå på, Så tänkte om allting flyter på kanske det blir en spackel uppdatering nästa helg,
planen är att spackla upp karossen och få på en grund utvändigt, sen blir det skärmar och allting annat utvändigt. Jag vill lackera den till våren det är nuvarande plan.
Ursäkta alla följare för att det tar tid och att mina ibland utlovade nystarter har runnit ut i sanden, men livet går fort ibland och det händer mycket.
Mvh Erik.