varför inte vända på det 7Q Volvo , om man läser det rättav så blir det sjuk volvo :-)
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Kul att så många kommer med förslag! Vi får se va det står på skuffen senare!
Spännande
Ontopic: Hur går det annars?
Ikväll har jag fortsatt med det förbannade hjulhuset höger bak, dock tog svetstråden slut.. Ändå lika bra.. Har problem med slangpaketet till svetsen, tråden kärvar i höljet..
Nu blire ett litet projekt innan man är igång igen, renovering svets
sjukt grymt bygge! längtar tills du får den "klar" så man får se hur det blir! många bra "namn" förslag med, gillar nog det sista bäst tror jag hur ska du göra det då? blir det lackat, dekal eller typ bokstäver? personligen tycker jag att du INTE ska köra med typ biltemas bokstäver utan kolla om det går att få ett vatten/laser skuret emblem i typ borstat alu eller nått sånt keep up the good work!
sjukt grymt bygge! längtar tills du får den "klar" så man får se hur det blir! många bra "namn" förslag med, gillar nog det sista bäst tror jag hur ska du göra det då? blir det lackat, dekal eller typ bokstäver? personligen tycker jag att du INTE ska köra med typ biltemas bokstäver utan kolla om det går att få ett vatten/laser skuret emblem i typ borstat alu eller nått sånt keep up the good work!
Tack! Längtar som fn jag med Ska försöka få tag i det texttyp som 740 står i standard och sedan som du säger få det specialgjort på nå vis
Tack! Längtar som fn jag med Ska försöka få tag i det texttyp som 740 står i standard och sedan som du säger få det specialgjort på nå vis
Ska försöka få tag i det texttyp som 740 står i standard och sedan som du säger få det specialgjort på nå vis
Klistra ihop några emblem till:
Volvo Sjuhundrafyrtiotusen OOOO är för audi så klart
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P