Inga besked från lackeraren när han har möjlighet. Kvarstår för mig i underarbete att rengöra samt slipa ner alla ytor. Det är påbörjat, men finns kvar å göra
Rätta mig om jag har fel, men sitter inte framrutan på 740 med tejp?
Ingen aning.. Någon sorts svart gegga är det då iaf
Kul att se en uppdatering i alla fall, segt att stå i garaget och skrapa bort limrester och liknande, brukar hjälpa med 2 öl och bra sällskap men inte alltid man får det
Rätta mig om jag har fel, men sitter inte framrutan på 740 med tejp?
Ingen aning.. Någon sorts svart gegga är det då iaf
Kul att se en uppdatering i alla fall, segt att stå i garaget och skrapa bort limrester och liknande, brukar hjälpa med 2 öl och bra sällskap men inte alltid man får det
Jodå, dryg göra äre. Kändes nästan ovärt med denna update, dock kul att det uppskattas ändå Svårt att få en vän att stå och skrapa lim faktiskt
Jag körde med en trissa på skruvdragaren, från jula tror jag. funkar skitbra men tugga "lite" färg då också.
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Jag körde med en trissa på skruvdragaren, från jula tror jag. funkar skitbra men tugga "lite" färg då också.
Okej, jaa den ska ju lix lackas snart så att lite färg lossnar gör ju inget Tycker dock att det lossnar relativt lätt om man gnuggar lite med en isskrapa först.