Grymt! Synd att det står stilla fram tills lackeraren får tid..
då har man ju bara nått att längta efter
har inte riktigt hunnit läst i genom tråden en, så vad blir det för färg på bygget
har inte så stor koll på volvo då jag mest är inne i japanska bilar men är du den första i sverige med 740 4wd tro?
En av de första som gör ett riktigt chassi tror jag. Dock har man sett mängder med folk som slängt på ett kingkab chassi mm så Första 4wd 740´n Är det inte.
dax för uppdate med bild på hur det ser ut idag tycker jag
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Ord är inte nog för att beskriva den beundran jag har för detta bygge. Skall följas!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Klart du ska fortsätta! Känner du att du har en dipp i motivationen - ta en vecka ledigt och börja om igen.. Vi är många som hejjar för att denna ska rulla på gatan..
Klart du ska fortsätta! Känner du att du har en dipp i motivationen - ta en vecka ledigt och börja om igen.. Vi är många som hejjar för att denna ska rulla på gatan..
Väntan på att få bilen lackad har nästan vart en bra period, man har hunnit bygga upp ny eld Trevligt att det finns intresse!