Där du ett par navkapslar, begie inredning och en rutig keps på hatthyllan och sen ut och blåsa småpojkar i keps med skärmen rakt upp, i sina böttsänkta S/V70isar med stora R fälgar. Dom kommer aldrig mer känna sig som män sen!
Där du ett par navkapslar, begie inredning och en rutig keps på hatthyllan och sen ut och blåsa småpojkar i keps med skärmen rakt upp, i sina böttsänkta S/V70isar med stora R fälgar. Dom kommer aldrig mer känna sig som män sen!
Sviker dig tyvärr på den beiga inredningen, blir helsvart.. Men håller med fullständigt om resten
Kommer bli utomordentligt vackert när den är ihopmonterad!
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Sviker dig tyvärr på den beiga inredningen, blir helsvart.. Men håller med fullständigt om resten
Joo svart är ju snyggare faktiskt, men skulle ju bli lagom gubbigt med silverlack ihop med begie inredning....
Joo svart är ju snyggare faktiskt, men skulle ju bli lagom gubbigt med silverlack ihop med begie inredning....
Det är sant.. Kommer dock att ha den mörkaste toningen på rutorna som möjligt för att ingen ska kunna se buren, den beiga inredningen hade aldrig synats