Hmm... Svart motorrum gör att motorn "smälter in" så att säga. Ett ljust motorrum(som din lack ändå måste klassas som) framhäver motorn betydligt mer. Vilket som blir bäst beror ju helt på vad man är ute efter för stil. Vill du t ex att folk ska lägga märke till motorn direkt, eller att det krävs en s.k. "double take" innan folk reagerar?
Hmm... Svart motorrum gör att motorn "smälter in" så att säga. Ett ljust motorrum(som din lack ändå måste klassas som) framhäver motorn betydligt mer. Vilket som blir bäst beror ju helt på vad man är ute efter för stil. Vill du t ex att folk ska lägga märke till motorn direkt, eller att det krävs en s.k. "double take" innan folk reagerar?
Jaa.. Tror att om man väljer bilens färg så kommer man iaf inte att ångra sig!
Bilens färg helt klart tycker jag! Sen det där med gl-grill, den gör ju mer sleeper av bilen men turbo grillen är bra mkt snyggare!
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Nu på lördag har jag min slutliga SFRO kontroll innan en registreringsbesiktning! Känns aningens nervöst.. Sist bilen blev kontrollerad var det ju bara ett skelett i körbart skick
Håller tummarna
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Är nog rätt svårt att missa att det sitter en v8a i en 740 faktiskt om huven står öppen, så det är nog ingenting man behöver oroa sig för.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.