Säkert jag som är petig, men jag hade velat ha det enhetligt... Men visst, det är inte fult och annorlunda är det ju..
Jag håller med ovanstående. En-färgat ser bäst bäst ut Och personligen avskyr jag rött i instrumenthusen Visst, rött sägs vara snällt mot ögonen, men jag gillar't inte Xenon-vita LEDs ser annars jäkligt bra ut Ger ett frächt intryck och bra synlighet utan att vara ansträngande som t ex blått
Tycker också du borde sänka styrkan på extra-mätaren - den lyser ju som värsta ficklampan! Min turbo-mätare är f.ö. likadan, men den är monterad under stereon så den stör inte så mycket.
Men men, din bil - du gör som du vill
I detta fall är det vanliga glödlampor i instrumentet, det är plasten i mätaren som är röd, så jag har inget val Extramätaren lyser mindre starkt i verkligheten, mobilbilden ljuger
Fick dit systemet ikväll ( dock ej färdigt på bilden ) Kommer få kapa och vinkla om de två rör som går under bakvagnen då dom hamnade lite väl nära backen
Någon som vet vad det är för material man brukar bygga den kilformade konsolen mellan burröret och innertaket ovanför vindrutan av? Är någon typ av hårdare cellplast.. Vart köper man det?
Då jag reggat rallybilarna jag byggt så har jag användt en hatthylla från en 240. Men går att ta vad som helst typ bara du inte kan få in nått ovanför röret sen.
Någon som vet vad det är för material man brukar bygga den kilformade konsolen mellan burröret och innertaket ovanför vindrutan av? Är någon typ av hårdare cellplast.. Vart köper man det?
Då jag reggat rallybilarna jag byggt så har jag användt en hatthylla från en 240. Men går att ta vad som helst typ bara du inte kan få in nått ovanför röret sen.
Tack för tipset! Fick bli vanlig cellplast från byggmax omsluten av liggunderlag från biltema
Bakvagnen blev helt utan anmärkningar, alla värden gick att få till perfekt!
Framvagnen hamnade Camber precis utanför godkänt värde, dock fullt godkänt enligt mig, kommer inte nöta däck ( Bilen har alltså aningen negativ Camber, hellre det än positiv! ) Toe-inställningen fram blev helt perfekt!
Körde hem bilen och ratten står helt rakt, bilen blev även mycket mer stabil på vägen!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.