NissenVonShabos 740 GLE ( Originalaren, så gott det går, som ballat ur lite )
Tanken med projeket med denna bil är få en riktigt go sommarbil att glida runt i. En riktigt förfinad originalare med det lilla extra i kanten! 80-talets Tillbehörs bil. ( Projektet som har spårat ur lite granna bara ).
Står just nu inne på förvaring utan mekplats tyvärr, men det kommer allt uppdateringar! Av personliga skäl så stannade det av tyvärr, men de kommer mer va så säker .
Jag tycker inte att du är tillräckligt seriös.
Man skall var seriös!
läst igenom hela nu lite snabbt:) otroligt jobb du gör, du hittar alla tillbehör som ingenting, tyckte jag hade tur när jag leta:) men du hittar du nya grejer:) dock skulle bilen varit svart:) har haft likadan plan som dig. en Blanksvart med usa front åh hela paketet.
Vet inte om jag missade det, men ett tillbehör har du missat va? det klassiska myntfacket?
läst igenom hela nu lite snabbt:) otroligt jobb du gör, du hittar alla tillbehör som ingenting, tyckte jag hade tur när jag leta:) men du hittar du nya grejer:) dock skulle bilen varit svart:) har haft likadan plan som dig. en Blanksvart med usa front åh hela paketet.
Vet inte om jag missade det, men ett tillbehör har du missat va? det klassiska myntfacket?
Man gör så gott man kan, hehe de tar lite tid men man får inte ge inte ge sig .
Nja gillar den gråa färgen . Hade varit nice .
Vilket av dom? Har de i askkoppen och de över ljus vredet samt de på instrument panelen .
Man skall var seriös!
Då börjar man nya året lite sent men aldrig för sent med att slänga in updates på bilen .
Fick tummen ur idag och satte mig och polerade klart skärm kromet till bilen .
Även monterat 3M dubbelhäftande tejp som jag hoppas gör sitt och ingen tar loss kormet . Hoppas folk kan skilja på ditt och mitt!!
Kommer bli en beställning i veckan eller nästa vecka på nya fälgar ( 18" med hyffsat fet krom kant ., men var inte ledsna polaris fälgarna kommer inte säljas, utan kommer finnas kvar, men känner att man vill uppgradera sig lite ändå
Kommer även en stor beställning med NOS delar i veckan, bilder kommer när jag har det hemma..
Det var väll allt för stunden men de kommer nog plocka på sig en del mer i år, om de är möjligt .
Håll till godo!
Man skall var seriös!