Renovering av min Pontiac Firebird 72 ska bli som ny
Nu beböver min Pontiac ny lack och puts efter många år utan vård. allt kommer att renoveras eller bytas ut mot nytt Även endel plåt har bytts pga krockskador. Fälgar blir Centerline convo PRO. motorn kommer bytas ut från... Visa mer
Vilket fantastiskt jobb du gjort på bilen. Sjukt imponerad. Färgval är ju viktigt och en smaksak som ägaren sen avgör. Det känns skönt Så länge du inte vill ha den strikt original är det ju fritt fram med kulörval. Blir kul att se vad du väljer så småningom.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Vilket fantastiskt jobb du gjort på bilen. Sjukt imponerad. Färgval är ju viktigt och en smaksak som ägaren sen avgör. Det känns skönt Så länge du inte vill ha den strikt original är det ju fritt fram med kulörval. Blir kul att se vad du väljer så småningom.
Tackar. Ligger lite timmar bakom allt jobb. Ja original är bilen bara en gång så då kan man göra bilen till sig själv
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.
Be Camaro skroten ta hem rätt däck,de löser Björn..
Jag har fina kontakter i USA själv. Så jag får hem delar billigare. Men brukar köpa av Björn också. Det som är lite roligt är att min far hade camaroskroten på 80 talet. Sen köpte Björn tillbaka den.
Läste detta inlägg igen o nu vet ja vem din farsa e i alla fall,e han kvar på ringön,.
Be Camaro skroten ta hem rätt däck,de löser Björn..
Jag har fina kontakter i USA själv. Så jag får hem delar billigare. Men brukar köpa av Björn också. Det som är lite roligt är att min far hade camaroskroten på 80 talet. Sen köpte Björn tillbaka den.
Läste detta inlägg igen o nu vet ja vem din farsa e i alla fall,e han kvar på ringön,.
Ok ne har håller inte på med bilar och lack längre. Bara sina egna.
Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.